Alla inlägg under februari 2012

Av moom82 - 21 februari 2012 13:21

Men allvarligt, är det bara jag som är så fruktansvärt knasig   eller finns det fler???

Har i flera timmar provat massa kläder för att kunna välja något som jag ska ha på mig ikväll... Har mycket kläder men inget passar =)

Nu har jag packat ner flera olika varianter så får se... Tyvärr har jag ett berg av kläder på sängen nu =(

Inte lätt för en tjej att bli nöjd, hahahah... Orka mallorca som jag fått höra av finaste Raggis och Pillan att man ska säga =)

HiHi, nu blir dem nöjda när jag börjat säga det oxå  ... Ja, en sak är ju säker.. Man är ju inte helt frisk iallafall...


Ska snart iväg för att möta Jokern och vi ska ta en liten AW och sen middag innan vi går på båten...

Hoppas på en rolig kväll med gott sällskap och mycket skratt  ... Brukar ju bli så =)

Och en tur på dansgolvet såklart!..


Kram på er =)

Av moom82 - 21 februari 2012 08:54

En sak jag inte förstår är hur vissa människor är så trångsynta när det gäller vänskap mellan könen??

Jag älskar att ha killkompisar, dem är raka, enkla att umgås med, aldrig något problem. Känner mig så bekväm i deras sällskap... Har som roligast när jag umgås med dem... Alltid tyckt det.


Visst jag älskar mina tjejer oxå, och att umgås med dem måste jag!


Idag ska jag åka på kryssning med en av dem och det har flera i min omgivning svårt för.... Fick höra att: Ja men han åker ju bara för att sätta på dig, han är ju bara intresserad av en sak m.m

Ja, han är intresserad av en sak: Att ha roligt med mig, hans kompis... Finns inget sexuellt eller romantisk över vår relation överhuvudtaget... Blir så trött på att försvara det hela tiden...

Kan någon förklara för mig så jag fattar för det gör jag inte!!!!!




Av moom82 - 21 februari 2012 08:21

Hejsan!..


Blev ingen sovmorgon idag heller, blev väckt av den lilla katten som skulle mysa med mig... Gick inte att somna om så det fick bli lite nyhetsmorgon på 4:an och nu kaffe...


Lyssnar just nu på en favvis: Just the way you are m Bruno Mars

Den är ju så bra =)


Idag blir det en lugn dag hemma.. Ikväll blir det lite party med Jokern. Det var längesen så det ska bli roligt...


Saknar J mycket men man kan ju inte göra så mycket, bara att försöka sysselsätta sig. Så det ska jag göra ikväll..


Vilket trist väder det är idag, ska ut på en promenad om en stund, blev ingen igår då jag gjorde annat men jag får inte sluta nu..


Ha en trevlig tisdag.. Och just det idag ska man äta semlor =)

Så unna er det!..


Kram på er

Av moom82 - 20 februari 2012 20:53

Hej på er =) !!!


Äntligen hemma efter en låång dag.. Det var så mycket och tungt på jobbet men pga bra samarbete i vår grupp så gick det bra.. Och roligt hade vi oxå..


Av 9 patienter så är 7 st sängliggande och beroende av minst 2 personer... 3 som behövde hjälp vid mat...

Men det gick =)


Efter jobbet mötte jag upp Raggis och vi tog en AW.. Ett glas =)

Sen vidare till henne och åt middag och drack kaffe som vanligt... Min särbo  


Nu blir det soffläge, är ledig imorn =)


Hoppas ni haft en bra måndag...


Jag kunde inte fått en bättre start på veckan iallafall....  



Av moom82 - 19 februari 2012 20:28

Snart blir det sovdax för mig.. Upp och hoppa 05 imorn... Lämna i skola/dagis och vidare till jobbet... Ska bli roligt att jobba imorn, då jag varit ledig 1 vecka!. Hoppas på att calicin försvunnit..


Ikväll blev det lite läxläsning och packning av ryggsäck så allt är förberett till imorn..


Undrar vad nästa vecka kommer bjuda på!.


Ska ut med en kompis på fredag iallafall.. Ska bli kul.. Hon är portad hemmifrån för sambon ska ha pokerkväll hemma och inga kärringar är välkomna =)


Nej ska fixa det sista..


Ha det!.. =)

Av moom82 - 19 februari 2012 12:07

Har idétorka... Vad ska jag göra till lunch?

Ikväll blir det kycklingklubbor iallafall...


Städat och pysslat hela morgonen... Så skönt att gå runt och pyssla med hög musik, tråkigt annars.


Fick höra av en kompis att jag gått ner i vikt sista veckan... Tjohoo va kul.. Känns faktiskt som att byxor sitter bättre vid magen tex.. Så nästa vecka blir det full fart framåt vad gäller träning =)


Svårt att gå på gym men man kan ju träna på annat sätt =)



Av moom82 - 19 februari 2012 08:45

God morgon gott folk!

Då har vi söndag idag, och imorn blir det arbete.. Trist att min ledighet är slut.. Har haft en underbar vecka och omgett mig med människor som hjälpt mig mycket..


Nästa vecka bjuder på lite roligheter och ett gott besked hoppas jag..

Diskuterar fortfarande med banker om att kunna ta ett lån.. Börjar se en ljusning men tänker inte ta ut något i förskott...

Vill bara fixa till alltihop så jag kan koncentrera mig på alla känslor och mig själv...


Hoppas ni haft en bra helg..


Idag vet jag inte vad som står på schemat, skulle vilja städa men har ingen lust just nu... Kanske kommer sen...


 

Liten morgonbild... För ovanlighetens skull ser jag inte ut som ett skogstroll =)

Hahahahah...


Ha det bra sålänge   

Av moom82 - 18 februari 2012 22:30

Ja vad ska jag säga... Jag förstår inte hur det kan bli sämre och sämre för varje år som går..

Underhållningen? Herregud..

Finns bara en positiv sak i år och det är Loreen, hon kommer vinna hoppas jag...


Jag och barnen hade myskväll framför tv.. Imorn är sista dagen innan jobb på måndag..


Hoppas ni har en trevlig lördag..


Själv kryper jag ner under täcket och kollar Bodyguard!...

Kommer ju gråta i slutet, alltid gjort men det är det värt =)

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards