Alla inlägg den 8 februari 2012

Av moom82 - 8 februari 2012 15:37

Har såå tråkigt just nu.. Precis varit på rast och ska förbereda för middagen snart... Men har ingen lust att jobba överhuvudtaget just nu... Vill hem... Hem till min gubbe...


Men det dröjer flera timmar innan jag får se honom och mysa in mig i famnen...

Känns skönt att vi pratat ut och än är vi inte klara men det går helt och hållet åt rätt håll... Känns som vi fixar detta....


Kollade på mammor och minimodeller eller vad det heter på 3:an igår... Herregud.. Orka inte ens kolla klart på programmet.. Kände irritation när jag tittade.. Men så är vi alla olika...


Nej, kanske dax att göra nytta...


Ha en fortsatt underbar dag!..

Av moom82 - 8 februari 2012 10:59

Äntligen så börjar det gå och det håll jag vill.. Det har varit mycket prat här dem sista dagarna... Välbehövligt prat mellan mig och Ferdi... Hoppas det håller i sig och att vi kommer kunna lösa saker och ting nu...


Ska jobba kväll idag och väntan på att åka till jobbet är såååå tråkig..

Har lust att strypa katterna just nu som precis haft ner alla spel från barnens bokhylla i deras rum... Det är ju precis som att ha småbarn igen, hahah... Inget sovande på nätterna, bus hela dagarna...


Nej hoppas ni får en bra dag...

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards