Alla inlägg under juli 2012

Av moom82 - 27 juli 2012 17:17

Idag har vi haft en lugn dag hemma och nu är vi i parken... Skönt att inte göra något speciellt.. Trollungarna leker och jag ligger på filten som en padda.. Hihi!.

Ikväll blir det mys hemma.. Tacos och film :-)

Hoppas ni har det bra..
Kramkram

Av moom82 - 25 juli 2012 11:42

Vi har haft helt underbara dagar på landet men det är dags att åka hem...

Blev biten av 3 bromsar igår... Gör så jäkla ont!. :-(

Vi rodde en sväng igår oxå.. Jätte mysigt.. Sen tog vi alla ett kvällsdopp :-)

Nu ska vi hem och tvätta och i helgen ska trollungarna mysa med sin farfar och hans fru på deras land i en vecka...
Och jag har semester helt själv då!!!!!
Har jag inte haft på länge....

Hoppas ni hat det bra.
Kramkram

Av moom82 - 23 juli 2012 09:51

Har snart varit vaken i 2 tim och dem andra sover... Suttit ute på verandan och lyssnat på musik... Satt vid vattnet en stund oxå.... Underbart!.
Hoppas ni har en bra dag :-)
Kramkram

Av moom82 - 22 juli 2012 19:17

Vi har det väldigt bra :-)
Igår var vi ute en sväng med motorbåten med Fille... Det var en jätte vacker kväll och solnedgång...

Idag var min morbror och hela familjen på besök förutom Jecon... Olli, Adam ich Fille åkte på bananen efter båten... Var jätte roligt att se :-)
Innan det så fikade vi...
Sen tog vi en skogspromenad för att plocka blåbär.....

Nu har vi ätit middag och barnen leker :-)

Jag tar ett glas vitt och njuter av livet...

Det här är min favoritplats på jorden... Finns ingen vackrare... Och här får jag alltid ett lugn i kroppen!.

Underbart att sitta på verandan och se barben leka som man själv gjorde när man var liten :-)
Hihi...

Kramkram

Av moom82 - 21 juli 2012 13:49

Hej hopp på er... Har nästan ingen mpttagning men nu har jag mycket så då passar jag på...
Vi har det heeelt underbart här i skogen....
Igår åkte vi motorbåt, barnen hoppade från båten och badade med klädrrna på..
Grillade och myste på kvällen... Vi är just nu ute i skogen och plockar blåbär :-) finns massor.... Mums!.

Hoppas ni har det bra :-)
Kramkram

Av moom82 - 20 juli 2012 11:31

Nu är vi på väg.... Fan va underbart!.

Av moom82 - 20 juli 2012 09:28

Väntar på Martin ( barnens pappa) som ska vara med och ta sprutor.. Vi är rätt trötta men ser fram emot att åka idag... :-)

Kramkram

Av moom82 - 20 juli 2012 08:50

Väckte barnen nyss så dem får vakna lite innan frukost.. Vi ska om en stund ner till vårdcentralen och sen hämta packningen för att bege oss ut på äventyr :-)

Sovit så jäkla dåligt inatt... Hade sånt illamående att jag inte kunde ligga still.. Känns lite fortfarande men ändå bättre...

Hoppas ni får en bra dag :-)
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards