Alla inlägg den 13 februari 2012

Av moom82 - 13 februari 2012 20:39

Jag avskyr att vara singel.. Finns inget roligt alls med det =(

Kanske för att jag vill ha familjepaketet... Vill ju gifta mig och kanske få mer barn.. Beror ju helt på vem man träffar och sen när det blir... Vill inte vara så gammal och inte att Oliver o Julia blir så gamla heller..


Så vart är mannen med stort K??? Trodde jag hade honom men det var tydligen inte så... Att man kan ha så fel?

Hur gör man? Krogen? ICA? Dejtingsida?


Nu är det visserligen så nära inpå mitt och J:s förhållande slut, men när det är dax?

Ser fram emot när jag går upp i tid... Så man är sysselsatt.. Känner att det behövs, blev erbjuden att jobba ikväll och imorn på kvällen men jag tackade nej pga att barnen är här.. Då går det inte och jag vill helst inte jobba kväll när det är barnveckan....


Skulle mer än gärna börja jobba natt igen, såå jäkla skönt!.

Av moom82 - 13 februari 2012 17:17

Maten är i ugnen och det dröjer ca 50 min innan den är klar..... Så hungrig... Kom på att jag druckit 3 koppar kaffe idag, heelt glömt bort att äta... Haft så mycket annat för mig.... Ja så kan det vara ibland..


Barnen är hämtade och mysfaktorn blir höög ikväll.. Äntligen är dem hemma i 1 vecka nu...

Julia hade fått en infektion på ena fingret som var alldeles svullet, rött och massor med var =(

Aj, aj, aj... Men det fixade ju morsan såklart... Oliver mådde illa när han tittade på det.. Hahahah... Antar att han inte vill arbeta i sjukvården... Bara fram med nålen och gjorde hål på blåsorna och sen packa in fingret i kompress med alsolsprit...

Lillsnuttan, hon var ledsen men nu har det redan börjat bli bättre!... Sjunger bockarna bruse för mig =)


Underbara barn...


Ha en trevlig kväll allihopa...

Av moom82 - 13 februari 2012 14:52

Snart ska jag iväg och hämta mina trollungar =) Jippi.. Som jag längtat..

Städat idag och pysslat men det återstår lite men det får tas senare...


Har ni några middagtips? Har idétorka... =(

Vill göra något enkelt...


Nej nu ska jag piffa till mig... Skriver mer sen...

Av moom82 - 13 februari 2012 10:10

Blev väckt av min chef för en stund sedan... Hon ringde och ville att jag skulle komma in och jobba pga personalbrist.. Tacka nej då barnen kommer idag =)

Ledig 1 vecka nu, min sista långledighet innan jag går upp på heltid!.. Se till att njuta i fulla drag...


Idag känns som en bra dag.. Är på gott humör, sovit bra inatt..


På dagens schema står städning, promenad till centrum och fixa lite saker...

Hämta ungarna och sen bara mysa... Jo handla oxå...


Dricker kaffe just nu så man piggar på sig..


Jobbade helgen som var nu.. Skulle jobbat kväll på lördag och dag på söndag, men det behövdes personal på natten till söndag så jag stannade kvar och jobbade så jag var ledig igår... Sov till 3 på eftermiddagen och somnade inte förrän 5 imorse.. Men måste vända tillbaka dygnet...

Känner hur jag saknar att jobba natt.. Vill göra det igen.. Kanske dax att söka lite jobb...


Nej nu ska jag sätta fart.. Ha en bra dag allihopa!..

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards