Alla inlägg under juni 2012

Av moom82 - 29 juni 2012 11:14

Idag ska jag på begravning =(

Alltid jobbigt oavsett relation till personen....

Ska bli hämtad av min morbror och sen ska vi möta upp Pumba..


Ikväll ska jag träffa dem bästa kollegorna för lite snicksnack =)


Katterna är sålda och barnen tog det bra... Var lite rädd för hur dem skulle ta det men dem verkar mest nöjda över att morsan tokstädar och dem kan ta över kompisar =)


Tusen tack till en speciell person =) du vet vem du är....  



I helgen står det jobb på schemat =(

Men men... Snart är det SEMESTER, sååå underbart det ska bli....


Ha en underbar fredag =)

Kramkram

Av moom82 - 24 juni 2012 20:28

Idag var vi på Naturhistoriska =)

Barnen tog lite bilder...

                                         


Kramkram

Av moom82 - 24 juni 2012 11:26

Idag har vi sovit ut... Vaknade vid 10 och väckte barnen vid 10.30

Dem var svårväckta så jag letade fram en hurtig god morgon sång på spotify =)

Hahaha, blev ingen hit!... Fick höra att jag var en knäppis.....


Vi åt lite brunch här hemma och tanken var att gå ut men nu regnar det här....

Får se vad vi hittar på...


Haft en jätte bra midsommar helg.... Tack till alla inblandade =)


Ha en trevlig söndag allihopa...

Kramkram

Av moom82 - 23 juni 2012 13:22

Nu har smärtan börjat komma igen.... Den har vart under kontroll men just nu känner jag den komma mer och mer =(


Jag som skulle göra såå mycket idag...


J*vla skit, ska fortsätta här och pyssla innan det blir för jobbigt...


Kramkram

Av moom82 - 23 juni 2012 10:48

Vaknade för en stund sen.. Blev lite sent igår men roligt hade vi =)

Idag blir det nog en hemma dag... Städa lite och vika tvätt...


Hoppas det inte börjar regna för jag skulle vilja gå ut en stund oxå..

Måste handla lite och hämta Julia sen oxå =)


Ha en trevlig midsommardag =)

Kramkram

Av moom82 - 23 juni 2012 00:38

Saknar dig!....

  

Av moom82 - 23 juni 2012 00:21

Vi var i parken med vänner och familj... Grillade och myste =)

Barnen lekte för fullt... En perfekt kväll som jag ville dela med en kärlek.....

Här kommer lite bilder från vår kväll:

På väg till parken

Min fina Jenfa

             

Min svåger

       

       

           

Här fick jag honom på kort där han ler... Försökt i mååånga år nu!.. Haha      Försökte vara med på ett hörn...

       

Helt misslyckad blombild.... Skylla på vinet kanske ;)

  Trötta tjejer...

    Jenfa och min guddotter Eliza

    Syrran Pumba och min lilla prinsessa....


Jag och Oliver mötte upp Jenfa som ringde och ville sova över....

Julia sover kvar hos Elliott & CO....

Godnatt och sussa gott..

Kramkram 

Av moom82 - 22 juni 2012 10:50

Är just nu på jobbet.. Längtar till halv 3 då jag kan gå hem...

Då blir det att bege mig hemåt för att göra mig fin och sen vidare till grillparty med goa vänner och familj =)


Känns konstigt att gå dit själv, förra året så var man sambo och förlovad... Lycklig och kär.... Nu är man singel och bitter.... Helt sjukt!..

Vad det kan ändras..


Men jag ska ha en underbar midsommar i år oxå...


Hoppas ni får en super bra dag...

Och GLAD MIDSOMMAR på er =)

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards