Alla inlägg under september 2012

Av moom82 - 28 september 2012 12:27

Sitter på rast just nu... Skönt att komma från avdelningen lite... Går bra på jobbet..
Ikväll blir det fotbollsmatch.. Sista i st: eriks cupen.. Sen börjar en ny cup men den är inomhus :-)
Efter det middag och mys med barnen... Och H kommer!.
Så det blir en bra kväll... Och ledig i helgen, kan inte bli bättre :-)

Hoppas ni har en underbar fredag..
Kramkram

Av moom82 - 27 september 2012 17:48

Kom hem för en lite stund sedan efter 2 jätte roliga planeringsdagar med jobbet... Denna gång var vi på Skepparholmens konferensanläggning =)

Otroligt fint ställe, rummen var jätte bra och SUPER god mat!!!!

    Trött själ med huvudvärk efter en lååång dag...

            Mitt och Ann-Maris rum.....

  Min rumskompis =)

  Sååå jäkla god mat....

    Jag och finaste Gergis....

  Tekle och Lidia....

  Margit och Karine, 2 av mina underbara kolleger =)

  Karine och Maria....

    Jätte fint område runt om....



Fick ansvarsområden igen som jag förra året tog bort mig från.... Så nu är jag Patientsäkerhetsansvarig igen men den nya är att jag oxå är hygienansvarig... Ska bli väldigt intressant att ta mig an dem sakerna.....


Snart kommer mina troll som vart hos deras pappa medans jag var borta.... Så straxt får jag mysa med mina älsklingar  


Kramkram

:-)

Av moom82 - 25 september 2012 12:29

Idag är det en bra dag...
Är på topp humör, lagom att göra på jobbet och snart får jag hämta mina små troll :-)

Har lunch just nu... I eftermiddag ska vi äta äppelpaj som vår fina Margit har bakat...

Kramkram

Av moom82 - 24 september 2012 18:51

Gjorde pannbiff m potatis och gräddsås... Det slank ner väldigt lätt i barnens magar :-) väldigt uppskattat!! Julia åt jätte mycket och det är bra kritik :-)

Tuff dag på jobbet idag, mycket att göra.... Fick ett mess som gjorde att jag blev på ett super bra humör... Tack finaste Karine...

Nu blir det mys m barnen innan läggdax, Oliver ska läsa för mig oxå...

Sen blir det EMS och vikning av tvätten från igår....

Trevlig kväll på er :-)
Kramkram

Av moom82 - 23 september 2012 11:15

Haft en underbar helg...
I fredags åt syrran, Fredde, panda och Johan middag hos mig... Senare på kvällen kom H över... Vi drack lite vin ocj pratade...
Igår var vi i centrum, åt på en sushi restaurang och promenerade... Hyrde film... Måste rekommendera den: kvarteret skatan åker till Laholm!!! Så jäkla rolig... Johan glans är ju såå underbart rolig....
Hade myskväll igår, vi orkade inget annat....
H åkte tidigt idag så jag håller på i tvättstugan föt fullt...
Ska till Väsby ikväll och äta muddag, ska bli roligt :-)
Imorn kommer öntligen mina troll hem igen....

Hoppas ni haft en bra helg...
Kramkram

Av moom82 - 20 september 2012 17:33

Roligt men kallt...
Julia glömde sin ryggsäck på bussen IGEN!!!!!
Blir tokig snart, det är den andra på 2 veckor.... :-(

Har såå jäkla ont i kroppen efter att jag ramlade...

Kramkram

Av moom82 - 18 september 2012 17:24

Innan jag ska möta upp Axe för möte i skolan.....

Såå trött efter denna dag men bara att bita ihop ett par timmar till...

Sen ska jag mysa i soffan och titta på Gunilla =)

Tycker att hon är såå underbar....


Nej nu ska jag piffa till mig lite så man ser ut som en människa bland alla föräldrar...


Ha en fortsatt trevlig kväll...

Kramkram

Av moom82 - 18 september 2012 15:55

Ramlade på jobbet idag... Det var blött på golvet vilket jag inte såg :-(
Känner mig just nu mörbultad... Ont i ryggen, ena benet, handleden :-(
Hoppas det går över snart....
Orkade inte skriva en avvikelse, gör det imorn!!

På väg hem nu för att fräscha till mig innan kvällsplanerna!.

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards