Alla inlägg den 18 februari 2012

Av moom82 - 18 februari 2012 22:30

Ja vad ska jag säga... Jag förstår inte hur det kan bli sämre och sämre för varje år som går..

Underhållningen? Herregud..

Finns bara en positiv sak i år och det är Loreen, hon kommer vinna hoppas jag...


Jag och barnen hade myskväll framför tv.. Imorn är sista dagen innan jobb på måndag..


Hoppas ni har en trevlig lördag..


Själv kryper jag ner under täcket och kollar Bodyguard!...

Kommer ju gråta i slutet, alltid gjort men det är det värt =)

Av moom82 - 18 februari 2012 17:00

Varit och åkt pulka nu på eftermiddagen.. Sååå jäkla roligt!.

Blir som barn på nytt.. Hahahha

Det som saknas är ju att få dela det med någon...  


         


Vilket träningspass det var att springa i backen, men jäkligt skön känsla i benen...

Av moom82 - 18 februari 2012 13:39

Våran lunch idag fick bli varma mackor..

det är ju så himla gott och barnen åt hur många som helst!.

 


Hahah, Julia sa att det var hennes favoritmat nu.. Hon ändrar sig typ varje dag.. Lilla skrutt!..


Är så glad att dem varit hos mig denna vecka, annars hade det nog varit jobbigare, men jag har varit sysselsatt.


Ingen av oss är så manad att gå ut i detta gråa, trista väder.. Så just nu gör vi inget...

     




Ikväll ska vi ha melodifestival mys.. Och poängsättning på låtarna =)

Märks att barnen börjar bli stora.. Gjort iordning varsin spellista på spotify åt dem och är förvånad vilka låtar dem vill ha... Oliver tar nästan alla mina låtar, Julia oxå för den delen men det är några barnlåtar hon vill ha...


Jo just det..

Lagt in en fråga på bloggen som jag uppskattar om ni svarar på den =)

Kram på er!   

Av moom82 - 18 februari 2012 10:45

Denna dag blev ändrad då syrran blivit förkyld =(

Inge mys med Panda idag... En annan dag..


Så nu blir det att mysa hemma själva, pulkaåkning och lite städ o fix!..


Pratar lite med bästa Andreas på msn =)

Alltid lika roligt, han är en knäpp själ så det blir roliga samtal...


Åh solen börjar titta fram, underbart.. Nej dax att göra något nu...


Av moom82 - 18 februari 2012 07:56

God morgon... Trodde jag skulle sova längre idag utan väckarklockan men kl 07 så var det dax att gå upp... Känner mig pigg så var ju bara att gå upp... Dricker kaffe nu.. Barnen sover fortfarande.. Längesen jag vaknade före dem, iallafall Julia...

Skönt ändå att kl inte är så mycket..


Idag skulle vi åka pulka men tittar man ut så känns inte det så aktuellt... Får väll avvakta och se..

Min syster med familj skulle komma hit idag, det var ett tag sen..

Mysigt att få kramas lite med min systerdotter Panda =)


Hoppas ni får en bra lördag =)

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards