Alla inlägg den 17 februari 2012

Av moom82 - 17 februari 2012 22:22

För ovanlighetens skull så njuter jag av att ha tråkigt och inte något att göra... Varit en sån intensiv vecka med allt så att inte göra något känns som en väldig lyx just nu...


Julia har somnat i soffan och Oliver spelar.. Och jag pysslar med datorn..

Är trött men inte riktigt ro i kroppen för att sova än...

 


Imorn står pulka åkning på schemat =)

Har lovat barnen så det är bara att hålla det..


Nej, har inget att skriva just nu, så detta var säkert det mest meningslösa inlägget hittills!.

Ha det gott...

Av moom82 - 17 februari 2012 16:12

Jaha, idag var sista dagen innan helgen som klockan ringde..... Jaaaaaaaaaaa!. Underbart...

Nu är vi hemma en liten snabbis innan det är dax för fotbollsträning... Sen efter middagen ska jag vila lite för mitt kvällsnöje är att tvätta... Jippi.. Men det behövs ju och sen har man hela helgen fri...


Idag var jag på Ikea med brudarna.. Tack Raggis och Pillan för en toppen dag =)


Imorn blir det pulkaåkning =) Tjohooo, se upp i backen. Det är ju så kul men ack så jobbigt att springa i dessa backar men jag får se det som träning...


Ha en fortsatt trevlig fredag....

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards