Alla inlägg under juni 2015

Av moom82 - 24 juni 2015 16:22

Snart ska mina troll iväg till sin pappa och kommer vara borta i nästan 1 månad :-(
Dem kommer få supermysigt och roligt men det kommer bli sååå tomt utan dem hemma.
När allt kommer omkring så spelar inte tjatet, syskonbråken eller det som kan vara jobbigt nån roll. Vill ha mina troll hos mig jämt.

Får sysselsätta mig med nya jobbet, och passa upp på Danne istället. Och självklart vår gosnos :-)

Idag var näst sista dagen på jobbet. Känns inte nått speciellt men det kommer nog imorn när dem ska tacka av mig eller när jag fattat att jag inte längre ska jobba där. :-/

Nu blir det mys med trollen innan dem ska gå.. Ha en trevlig kväll!
Kramkram

Av moom82 - 23 juni 2015 12:18

Eftersom vissa är på semester när jag slutar så jade vi en utekväll i stan. Myste på uteserveringar, åt mongolisk buffe och hade det bra.

Av moom82 - 23 juni 2015 12:15

Julia målade mig häromdagen, blev så fin. Eller? :-/
Det var priset jag fick ta för att hon skulle mysa med mitt hår..

Slutresultatetblev en hund med ett melondiadem på huvudet :-)

Av moom82 - 23 juni 2015 12:12

Efter en heldag på jobbet igår så behövdes denna lediga dag. Så mysigt att vara hemma med trollungarna och Gizze :-)

Har ingen aning om vad vi ska hitta på. Förmodligen blir det en tur i skogen så G får springa fritt och leka.

Han har blivit såå gosig och myser in sig när man ligger i sängen.

Älskar att sitta med mig på balkongen och titta ut på allt som händer runtomkring :-)

Kramkram

Av moom82 - 21 juni 2015 19:13

Idag sov vi länge allihopa. Blev sent igår med monopol som hag vann :-)

Blev städning och sortering av tvätt och sen gjorde vi picknick som vi tog med oss till skytteholm. Så tacksamt med bil :-)

Barnen badade och jag, gubben min och Gizze myste på filt. Nu är vi hemma och killarna kollar på fotboll, Julia pusslar, jag och Gizze solar på balkongen :-)

Imorgon börjar jag min sista vecka på Sabb, är med blandade känslor.
Men det ska bli super roligt att börja på nytt jobb efter 13 år.
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards