Alla inlägg under maj 2016

Av moom82 - 7 maj 2016 12:02

Efter kryssningen var det bara att svida om för en dejt med Axe o skogen..
Helt underbart väder...
Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord. Så härligt!
Drack rosé i solnedgången och hade det bra.

Lite vad jag gjort de senaste dagarna..
Kramkram

Av moom82 - 7 maj 2016 11:57

Var på kryssning mellan ons-tors.
Väldigt välbehövligt att komma bort för en stund.
Åkte med kära Andreas och vi kunde inte haft det bättre...

Kanonväder så vi fick mycket sol och värme :-)

Rosé och stor stark på däck i solen är aldrig fel :-)

Andreas

Och jag som myser i solen :-)

Efter att vi suttit i solen så blev det taxfree och häng i hytten. Sen blev det häng i baren och ute på däck igen i det underbara vädret..

Andreas var sugen på att köra allsång med Stockholm i mitt hjärta :-) haha..

Så himla fint!!

Dagen efter var helt ok oxå.
Vi åt lunchbuffé och tog det lugnt..

Av moom82 - 3 maj 2016 18:02

Ja herregud vad livet kan bjuda på överraskningar..

Blivit singel, sålt lägenhet, gizze har börjat på dagis, Oliver är 12 år, Julia är 10 år och jag har brutit kontakten med vissa. Det är en del av vad som hänt änsålänge..

Trodde att detta år skulle vara lugnt med tanke på förra årets händelser men icke sa Nicke..

Blev bara ännu mer..

Som sagt så är jag nu singel och letar boende för fullt!!!
Lättare sagt än gjort..
Spelar tydligen ingen roll att kontantinsats finns, tillsvidare tjänst finns och att jag inte har några lån för övrigt. Det är för dyrt för mig att bo kvar i min hemstad...

Så det är bara att starta om på en ännu okänd ort. Är helt snurrig av alla objekt och visningar som jag tittat på..

För övrigt är livet toppen..

Är förväntansfull över vad som komma skall..



Vart på en underbar promenix i det härliga vädret och senare ikväll ska jag iväg på ett äventyr :-)

Skriver mer senare..
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Skapa flashcards