Alla inlägg under oktober 2010

Av moom82 - 31 oktober 2010 12:47

Är på väg till jobbet igen. Jätte trist när familjen är ledig. Vill inte jobba helg eller kväll längre. Är så matt i kroppen pga en viss person som bara ger en negativ energi.. Snart blir det hejdå till dig..

 
Av moom82 - 29 oktober 2010 08:35

Försöker lära mig min nya mobil.. I förrgår gick min förra sönder.. Faan va tomt det var att inte ha någon telefon igår.. Får inte vara så beroende

 
Av moom82 - 28 oktober 2010 07:24

God morgon!. Ännu en härlig dag att vakna till.. Idag blir det fullt upp. Ska till banken, handla lite och sen söka nya jobb. Imorn börjar min jobbhelg, känns trist när familjen är ledig!. Nej nu ska vi göra oss iordning för skola och dagis..

 
Av moom82 - 27 oktober 2010 15:07

Irritations moment: skrev i skolan att jag skulle hämta kl 15 men ingen är här.. Dem har gått till en park och kommer åter 16!! Allvarligt varför ska man skriva tid för om dem inte tittar efter!. Får roa mig 1 timme då..

 
Av moom82 - 27 oktober 2010 14:52

Fan vilken stress folk har på bussen.. Som att dem inte skulle hinna med annars, konstigt att man inte sett något bråk än.. Två kvinnor tävlade med varandra om att komma först fram till bussen.. Va säger man?.. Är på väg och hämtar trollen nu.. Senare ikväll blir det rensning bland kläder.. Ännu fler saker som åker ner i källaren!.

 
Av moom82 - 27 oktober 2010 08:49

Undrar varför en del människor blir så konstiga beroende på vem dem umgås med?? Någon som har svar på det!.. Vad ska man hitta på idag då? Bara jag hemma, blir väll städ och tvätt på schemat antar jag..

 
Av moom82 - 26 oktober 2010 19:46

Igår stor handlade vi mat.. Härlig syn när man öppnar kylskåpet som är full av mat!...


Idag hämtade jag och barnen ett paket från ellos, alltid lika tevligt. Hade beställt lite kläader till oss.. Så nu kommer vi vara höstfina ..


Senare kom syrran och Panda förbi.. Vi har fikat, babblat, lekt och dem stannade över middagen oxå.. Det var jättekul .. Längesedan.. Lilla Panda kan stå helt själv nu och går när hon håller i sig. Såå gulligt. Hon ska börja på dagis i januari, herregud vad tiden går fort..


På fredag kommer en mäklare hit och ska värdera lägenheten.. Ge tips om vad vi kan fixa för en eventuell säljning i framtiden.. Ska bli intressant vad han säger..


Har sån jäkla huvudvärk idag, tänkte lägga mig tidigt ikväll och hoppas den går över tills imorn...







Ha det gott

Av moom82 - 25 oktober 2010 14:44

Måste börja träna.. Har sett och prövat jätte fina kläder som skulle sitta bra om magen inte var så stor.. Nu blir det hårdträning som gäller!.. Tycker att gubben min kan sluta nu så vi kan åka och handla..

 

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards