Alla inlägg under december 2010

Av moom82 - 23 december 2010 12:35

Nu är hemmet städat, fixat, julmaten börjar bli klar =)

Har ingen julkänsla överhuvudtaget, men den kanske infinner sig snart.. Man kan ju alltid hoppas.... Snart kommer Jessi (syster) och ska mysa med trollen medans jag och gubben ska handla de sista klapparna..


Har gått igenom räkningar oxå, så det är bara att lägga in de på datorn... Känns som att jag har koll iallafall...


Annars händer inte såå mycket här.. Är ledig 1 vecka nu.. Ska bli skönt =)


Ha det gott


Och just det, GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR =)

Av moom82 - 16 december 2010 23:21

Känner mig så nedstämd just nu... Andra kvällen i rad.. Känns som en klump i magen, men vet inte varför.. Såå jobbigt..

Vill få bort den känslan..


Kan inte i min värld förstå att det är julafton om 1 vecka.. Känns helt overkligt..

Jag har alltid älskat julen, det är den mysigaste storhelgen på hela året...


Jag saknar mina barn såå mycket just nu.. Kanske därför jag känner mig nedstämd??..


Dem kommer på måndag igen, underbart...

Att min son fyller 7 snart är ofattbart, tiden går så snabbt.. Och min dotter blir 5 år nästa gång.. Herregud, mina små troll..

Nej nu ska jag försöka muntra upp mig..

Av moom82 - 14 december 2010 18:51

Äntligen ledig 3 dagar nu  .. Såååå underbart skönt att vara ledig, ensam hemma.. Kunna pyssla och städa i lugn och ro...

Bara 10 dagar till julafton.. Då blir det fullt hus här.. Båda systrarna kommer med familjer , härligt att vi alla kommer vara samlade för en gångs skull...


I år blir det sista minuten shopping den 23:e...

Trängas med alla människor, fy faaaan. Bättre planering av mig nästa år.. Får ångest redan nu...  


Våran nya soffa har kommit och vi har gjort om en del i vardagsrummet... Fortfarande ovant men det är fint och blev jätte mysigt....


Börjar bli hungrig nu... Väntar på att gubben min ska göra mat ikväll....

Skriver mer sen... Ha det gott

Av moom82 - 9 december 2010 09:32

Jaha, inte har det hänt så mycket här..


Julia har svinkoppor, IGEN =(

Får inte gå på dagis.. Men hon är piggelin, men det finns smittorisk..

Vi ska till sumpan en stund idag och kika lite i affärer med syrran och Panda..


Igår var vi på julmarknad i sumpan.. Var inte så mycket att hänga i julgranen..

I helgen ska vi till skansen och på söndag blir det lucia i kyrkan.. Min systerdotter ska sjunga =)


Nu ska vi göra oss iordning..

Ha det gott..

Av moom82 - 2 december 2010 17:51

Faan va dålig jag är på det här med att blogga...

Inte är det lätt, glömmer ju bort att skriva..


I tisdags var jag hos frissan och gjorde ett nytt försök att bli blondin igen, gick rätt bra.. Ska tillbaka om ett tag för en sista gång.. Svårt att bli ljus efter att ha varit mörkhårig... Börjar bli mig själv igen..


Var oxå på klinikfest i tisdags.. Helt ok, vi blev bjudna på julbord.. * Mums Mums*

Tycker det är såå gott med den maten... Speciellt med laxen =)


Igår var jag med systrarna på söder och åt middag.. Det var trevligt =)

Får bli bättre på att ses hörni... =)


Just nu tittar jag på The hills, Heidi och Spencer gifter sig... Herregud.. Vilka människor..


Väntar på att min kärlek ska komma hem, han jobbar över idag =(

Ute i kylan, stackaren...



Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Skapa flashcards