Alla inlägg under februari 2011

Av moom82 - 28 februari 2011 20:13

På väg hem nu, ska se om jag kan skriva på datorn då.. Vi har shoppat lite ikväll, alltid roligt.. Varken min eller gubbens dator funkar.. Imorn ska vi lämna in min, kanske jag kan spela mitt kära sims igen..

 
Av moom82 - 28 februari 2011 17:51

Nu har vi ätit en mycket god middag på texas long horn.. Mumsmums!.. Nu blir det biltema, lite shopping..

 
Av moom82 - 28 februari 2011 13:45

Snart är denna jobb dag över.. Skööö, kan man börja pyssla hemma.. Vill göra något ikväll men vet inte vad.. Har ni något tips är det välkommet..

 
Av moom82 - 27 februari 2011 16:16

Nu ska vi stor handla och syrran med familj ska med.. Tur att vi har kombi!. Har varit en bra jobbhelg, bara imorn kvar. Sen ledig på tisdag.. Uppdaterar mer hemma sen. Vår dator har varit helknäpp.. Hoppas den funkar, tänkte lägga upp lite bilder.. Ha en fortsatt trevlig söndag..

 
Av moom82 - 27 februari 2011 14:38

Snart är jobbhelgen över.. Tack och lov har det varit en lugn helg.. Ikväll ska vi stor handla!.. Göra det sista nu innan jag flexar ut..

 
Av moom82 - 19 februari 2011 13:36

Idag mår jag mycket bättre.. Såå skönt, det var inte roligt att ha feber.. Vet inte hur många gånger jag badade.. Men nu hoppas jag att det är över ..

Snart ska vi gå ut i parken, det är fint väder idag.. Solen tittar fram oxå..

Skulle behöva städas men det får bli senare idag eller imorn..


Blir tokig på katternas sandlåda.. Dem skvätter ut den över hela badrumsgolvet.. Vi måste köpa ett katthus till dem...


Gjorde omelett till lunch som var uppskattad av familjen.. T.o.m med min dotter åt mycket ..


Nej nu ska vi ut och busa skriver mer sen..


Ha en bra dag...

  

Av moom82 - 17 februari 2011 20:55

Har nu blivit ännu sämre.. Frossa, ont i halsen och snorig  .. Faan va tråkigt..

Helgen börjar imorn, då barnen och gubben är lediga.. Och jag mår dåligt.. Helgen kunde ju börja bättre.. Hoppas det släpper snart..


Gubben och Oliver åt fiskbullar till middag, jag skulle smaka men det gick inte.. Kunde inte svälja det.. Fy va äckligt.. Julia åt pannkakor och jag åt rester från igår..


Väntar på att ungarna ska somna så jag oxå kan bädda ner mig...

Nu ska jag fortsätta kurera mig..

Ha en fortsatt trevlig kväll!..

  

Av moom82 - 17 februari 2011 16:26

I slutet av december så hämtade jag och gubben ut medicin till mig.. Vi betalade kontant och vi tappade bort kvittot, får en räkning där det står att jag ska betala för medicinen.. Efter diskussioner med apoteket så var det bara att betala en andra gång.. Nu i veckan kom en påminnelse om att jag ska betala den!.. , dem har inte fått in någon betalning.. Jag la in den via datorn att den skulle betalas i slutet av januari.. Men nu ska jag betala en 3:e gång!!! Är såå j*vla irriterad just nu... Inte kan dem göra något heller.... 


Huvudvärken är nästan borta men nu har jag så förbannat ont i halsen , gör så ont.. Och fryser gör jag.. Inte lätt..

Tycker synd om mig.. Behöver lite kärlek, gubben kommer snart hoppas jag...


En positiv sak är att jag babblade med min bästis idag  , fina Helge...

Blir alltid glad när vi pratat.. Vi har känt varandra i 21 år.. HERREGUD!.. Det är såå sjukt att jag har känt någon så länge.. Då inser man att man själv börjar komma upp i åldern..


Katterna river hela stället här hemma.. Igår hade dem ner en tallrik i köket, förra veckan en kruka som gick sönder och imorse hade dem ner en ljusstake...

Så jäkla klumpiga eller vad dem nu är...


Ska vila i soffan en stund innan det är dax att göra middag...

Trevlig kväll allihopa..

  


Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards