Alla inlägg under juli 2010

Av moom82 - 23 juli 2010 21:28

I måndags var jag, barnen i parken och myste. Barnen badade i plasken oxå. Syrran och Amanda kom förbi. Vi fikade och tog det lugnt.Sen åt dem middag hos oss!.


I tisdags så åkte vi till babyland där syrran fick vagnen fixad, sen vidare till ÖB där man alltid hittar något..

Sen lite lunch och vidare in på city gross och handlade lite badsaker till barnen..


Hem och sängliggandes med migrän ..


Ons-tors var vi hemma och tog det lugnt.. Måste göra det någon gång..


Idag åkte vi till syrran och fikade medans barnen lekte med Amanda.. Sen kom Fredrik (syrrans sambo) hem med hans 2 söner.


Och min gubbe kom lite senare oxå.. Nu har han äntligen semester  ...

Vi gick till parken så barnen fick springa av sig..

Nu har vi ätit jättegod middag och slöar i soffan framför askungen..


På söndag blir det dagskryssning med syrran och familj...


Ha det gott

Av moom82 - 16 juli 2010 18:04

Ikväll blir det mys med tjejerna hemma hos en komis som heter Mickis. Hon ordnar en liten födelsedagsfest i min ära  !!


Gubben min ska försöka sälja bilen, hoppas han lyckas...


Pumba kom precis och vi ska mysa lite innan vi ska iväg!..

Hon har lämnat sin lilla gumma hemma för första gången med fadern.. Går säkert bra, bara lite nervositet hos morsan  !


Imorn ska vi ev tälta eller åka räkbåt.. Beroende på om bilen säljs eller inte..


Ha det gott..

Av moom82 - 15 juli 2010 22:57

I tisdags fyllde jag hela 28 år  !!

Jobbade på dagen och det var den sista inför semestern..

På kvällen åt jag och gubben ute, drack lite drinkar och hade det gott..

Kunde inte bli en bättre födelsedag!..


Igår hade vi utekväll med jobbet.. Vi var på thaiboat, ligger i Skanstull. Helt ok mat och goda drinkar där oxå  !..

Sen gick vi vidare till medis.. Två mycket trevliga kvällar..


Idag var vi och badade, såå skönt!..

Sen åkte vi och tog en fika hos Pumba..


Imorn blir det mys med tjejerna som ska fira mig...


Ha det gott

Av moom82 - 11 juli 2010 10:36

Idag fyller min systerdotter år..

Redan 14 år.. Det går så fort..

GRATTIS gumman   

Av moom82 - 11 juli 2010 10:29

I veckan har det inte hänt så mycket, mycket jobb. Det vanliga.

Barnen var hos oss, alltid mysigt. andra omständigheter

Dem åkte till Gotland med sin farfar och hans fru igår och ska vara där i 1 vecka. Saknar dem redan och tänker på dem ständigt. Om vad dem gör m.m


I fredags så var vi i Norrköping för att gå på begravning. Min sambos systerson har gått bort. Det var en otroligt fin begravning och efteråt blev vi bjudna på mat.


Träffade min gubbes släkt, det var jätte trevligt. Hade fått vara under andra omständigheter. Vi sov kvar hos hans mamma och brorsa.

Vi åkte och badade och myste...

Nu är vi hemma igen och ska ladda för dem 2 sista arbetspassen innan semester...

Av moom82 - 5 juli 2010 21:31

Jaha, då var det måndag igen..


Idag har jag städat hela lägenheten efter förra veckans renovering av köket.. Hela hemmet såg ut som ett bombnedslag.. Herregud, men nu är det fint igen..


Hämtade barnen från dagis och dem har varit hos sin pappa en hel vecka.

Nu är det näst sista vecka innan semester och det känns verkligen, alla går som zombies och är lite mer lättretliga.


Men snart har våran avdelning stängt i en månad. Det ska bli UNDERBART!!!


Min gubbe har 3 veckor semester med oss.. Vi pratar om Liseberg eller ev åka till Danmark och legoland.. Får se vad vi hittar på..


Pluggar teori så mycket jag kan och orkar men det känns fan inte som jag lär mig något...


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer min kudde ropa på mig snart..


Godnatt... Suss gott

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards