Alla inlägg under februari 2014

Av moom82 - 24 februari 2014 11:22

Åh äntligen har jag betalat av mina lån förutom bostadslånen då :-)
Så jäkla skönt att äntligen inte ha något att betala av varje månad :-)
Så nu är man några tusen kr rikare innan vi flyttar och nya hyran kommer.. :-)
Detta är en fantastisk dag hihi
Kramkram

Av moom82 - 24 februari 2014 11:19

Då var nästa fraktur på Olliboll en spricka i armbågen.. Blir gips i 4 veckor och kontrollröntgen om ca 10 dagar..
Vi var i skogen igår och promenixade och Olliboll skulle klättra i träd.. Ramlade ner och in till sjukan..

Så nu blir det lugn o ro som gäller!!
Kramkram

Av moom82 - 22 februari 2014 10:39

Jag är nu på väg och ska titta och försöka välja golv till nya lägenheten. Såå svårt men mycket roligt att kolla runt och välja :-)
Trist att åka själv men det funkar!
Ikväll kommer Olliboll och ska ha egen mys kväll med oss..
Solen skiner och då blir man alltid lite piggare o gladare..
Önskar er en bra dag :-)
Kramkram

Av moom82 - 21 februari 2014 18:40

Ikväll blir det mysmiddag med tjejerna. Med Helge och Kracke, alias Wimp o whore :-)
Vi hittade på dessa namn när vi var typ 18 för det passade in på hur vi var på den tiden, eller whore som Kracke kallades för är inte riktigt sann men det blev det ordet! Jag var bitchen vilket inte är fallet längre. Fast det är nog beroende på vem man frågar.
Iallafall ska vi äta middag o mysa och det var sjukt längesen vi 3 sågs..
Ska bli jätte roligt :-)
Önskar er en underbar kväll :-)
Kramkram

Av moom82 - 17 februari 2014 22:08

Haft en strålande, underbar dag!!
Hade en grym arbetsdag med bästa Isa. Och sen en promenix med gizze och kärleken min. Sen middag och mys i soffan. Nu blir det natti natti. Är ledig imorgon men vill ändå somna tidigt! Imorn blir det mysdag för mig och gizze :-)

Godnatt på er och Kramkram

Av moom82 - 16 februari 2014 18:42

Idag har vi tagit det lugnt. Vart i skogen med gizze där han lekte med en ny kompis :-)
Gjort läxor. Spelat spel och missat bussen till fotbollsträningen :-(
Nu har vi ätit lasagne och ska spela spel en stund innan tandborstning och godnatt!

Av moom82 - 14 februari 2014 19:21

Med risk att vara en bitter och olycklig människa så skriver jag nu.
Är det inte liiite överdrivet att ösa kärlek till alla nära och kära denna dag.
Köpa presenter för dyra pengar just för att det bestämts att det är kärlekens dag idag??
Jag är varken bitter eller olycklig men däremot less på all reklam och tjat om all kärlek som ska spridas just idag!
Ge kärlek varje dag! Känns det inte mer äkta att få blommor eller present en helt vanlig dag istället? Alla får självklart göra som de vill. Men vi firar inget idag. Det är en helt vanlig fredag med mys.
Hoppas ni har en underbar fredag oavsett om ni firar eller inte :-)
Kramkram

Av moom82 - 13 februari 2014 07:15

Igår var det 17 år sedan mamma lämnade oss efter en tids sjukdom. Är och kommer fortfarande vara en av de jobbigaste dagarna. Du är sååå saknad älskade mamma. Och det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Önskar såå mycket att du var i livet. Vi är många som behöver dig!
Jag älskar dig!

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards