Alla inlägg den 13 februari 2014

Av moom82 - 13 februari 2014 07:15

Igår var det 17 år sedan mamma lämnade oss efter en tids sjukdom. Är och kommer fortfarande vara en av de jobbigaste dagarna. Du är sååå saknad älskade mamma. Och det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Önskar såå mycket att du var i livet. Vi är många som behöver dig!
Jag älskar dig!

Av moom82 - 13 februari 2014 07:11

3 mars då blir det helt klart med vårt nya hem. Då börjar renoveringen med att alla väggar ska spacklas och målas :-)
Sen kommer en firma och lägger golven i alla rum. Har inte riktigt bestämt trägolvet än. Klinker är klart till hallen.
Ska i nästa vecka åka och titta på lite olika kök. Vi har inte bestämt om vi ska göra om det eller bara snygga till än.

Är sååå tacksam att jag har den underbaraste sambon som hjälp till varje dag denna vecka med lämning på skolan så jag slipper den stressen.

Och dem finaste trollungar som gått hem själva :-)

Och sen måste jag bara säga att jag har världens bästa chef. Hon fixar och trixar när jag inte kan jobba kväll eller helg när det är min barnvecka :-)

Nu är jag på väg mot arbetet och sen är jag ledig 3 dagar. Det ska bli mycket vila men oxå fotbollsmatch på lördag och fotbollsträning på söndag!

Vår krokodil växer så det knakar. Han busar för fullt och tror att han tycker det är trist när vi är barnfria.. Såå mycket roligare när trollungarna är hemma :-) hihi

Ha en underbar dag allihopa :-)
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards