Alla inlägg under oktober 2013

Av moom82 - 26 oktober 2013 22:33

Kramkram

Av moom82 - 25 oktober 2013 22:59

Nu är jag så trött, efter en lång men mycket bra dag :-)
Barnen var väldigt nöjda med sina kläder o sminkningar :-)
Dem hade kul på discot.
Nu sover Danne och Julia. Oliver spelar på ps3 star wars lego och jag ska lägga mig.
Imorn blir en lugn dag som består av städning. Axe och tjejerna ska äta middag med oss. Det ska bli jätte roligt. Sålänge sen vi umgicks även fast vi bor 2 min från varandra.
Önskar er en godnatt
Kramkram

Av moom82 - 25 oktober 2013 18:36

Så nu är förvandlingen klar.
Sitter med 1 djävul och 2 zombies...

Önskar att bussen gick snabbare för jag har aldrig vart med om så ivriga barn :-)
Kramkram

Av moom82 - 25 oktober 2013 16:43

När jag kom utanför på Drottninggatan fick jag ååångest men tack o lov var jag typ den enda som skulle titta på barnavdelningen :-)
Och hittade en kassa nästan direkt när jag tagit det jag skulle.. Så nu är jag redo att förvandla barnen till en djävul och en zombie :-)
Finaste Danne hämtade trollen plus en kompis till Oliver så nu är dem på väg och handlar pizza så dem får lite mat i magen innan discot :-)

Bilder kommer senare..
Önskar er alla en underbar fredagskväll!!
Kramkram

Av moom82 - 25 oktober 2013 05:38

Sååå galet trött. Kunde inte somna igår. Låg och vred mig. Men det är bara att ta tag o dagen som väntar.
Lämna troll i skolan
Jobba
Köpa halloweenkläder
Göra middag
Klä ut barnen
Gå på disco
Och sen äntligen få sova igen :-)
Önskar er alla en underbar fredag.
Kramkram

Av moom82 - 23 oktober 2013 18:01

Väntar på att maten ska bli klar. Ikväll blir det lasagne... Mums!
Vart ledig 2 dagar nu, så himla skönt efter jobbhelgen som var grymt tung.
Idag var vi hos tandläkaren med Julia.
Det var bra allt.
Imorn blir det fotbollsträning för Oliver.
Och på fredag så är det halloweendisco i skolan. Julia ska vara en djävul och Oliver en ninja. Så det blir att shoppa kläder på fredag efter jobbet.
Kramkram

Av moom82 - 20 oktober 2013 15:40

Äntligen är denna jobbhelg över :-))
Är otroligt tungt just nu. Har ont i fötter, nacke och rygg... Heeeela kroppen skriker efter massage.
Är just nu på väg och ska möta Danne. Sen blir det handling inför veckan.. Och efter middag ikväll tänker jag inte göra nånting!! Ladda inför en kort dag på jobbet imorn. På eftermiddagen blir det utvecklingsamtal med Julia.. Ska äntligen får träffa hennes lärare.

Gjorde laxplanka häromdagen, sååå jäkla gott!

Ser inte så glammigt ut men var sjukt gott. :-))

Önskar er en fortsatt bra söndag!
Kramkram

Av moom82 - 16 oktober 2013 21:24

Idag var jag på jobbet och fixade mitt tjänstekort och satt på ett möte...

Jenfa kom oxå för att jag skulle kolla på hennes op-sår och byta förband.

Till middag blev det hemgjorda plankstek, mumsmums :-)

Super duktiga och blivande kocken Jenfa gjorde iordning..

Sååååå sjukt gott!!

Färdiga att ätas :-)

Snart blir det efterrätt som består av chokladpudding med grädde :-))
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards