Alla inlägg under augusti 2013

Av moom82 - 31 augusti 2013 20:18

Julia, Oliver, hallen och vardagsrummet är klara.. Och balkongen. Imorn blir det badrummet, köket och några ikeakassar med rentvätt. Sen är jag klar! Men va fint det börjar bli igen :-))
Nu trivs jag här hemma igen.
Ska köpa nya gardiner till vardagsrummet imorn oxå, svarta! Kommer bli sååå snyggt!
D ligger i soffan, är tokförkyld. O spelar på Wii, Mario cart. J pysslar med sina ritböcker och jag ska snart ner till affären och handla. En helt vanlig lördag här i det blå!
Blev piggare på eftermiddagen tack o lov! Jobbigt att vara bakis :-(
Mådde väldigt illa ett tag och huvudvärk så in i helv*te..
Nu är jag bara trött!
Hoppas ni haft/har en bra lördag..
Kramkram

Av moom82 - 31 augusti 2013 13:46

Jahopp då är man bakis efter en jätte rolig kväll igår. Var på pong med jobbet. En restaurang som ligger på Drottninggatan mitt emot centralbadet. Dem hade väldigt god mat och mycket bra service. Rekommenderar det stället.
Idag så är det städning, tvättning och ta det lugnt som står på schemat!
Hoppas ni har en bra helg :-)
Kramkram

Av moom82 - 30 augusti 2013 15:43

Två kolleger slutar idag, nu har den karusellen börjat. Snart försvinner fler. Allt som allt slutar 12 st detta år. Vissa har redan gått men det är fler kvar. Min chef hade sin sista dag idag. Trodde inte att jag skulle bli ledsen men Gud va svårt det var att säga hejdå till henne! Många tårar på avdelningen för många idag när hon gick runt och sa farväl :-((

Ikväll blir det avtackning av en SSK som oxå slutar idag :-(
Ogillar det så mycket men sånt är ju livet!
Nu dax att göra mig iordning för kvällens bravader. Trollen ska på bio med Danne :-)) och sen ska dem äta middag ute..
Hoppas ni har en bra fredag :-)
Kramkram

Av moom82 - 29 augusti 2013 06:09

Idag blir det full fart, först jobba sen fotbollsträning och sen hem och fixa middag som jag tack o lov förberedde igår :-) sen blir det mys i soffan och titta på "de dejtbara".
Mina troll ska på utflykt så dem ska ha med matsäck :-)
Nu ska jag väcka dem små liven och göra klart innan det är dax för skola o jobb. Ha en bra dag allihopa!
Kramkram

Av moom82 - 26 augusti 2013 19:54

Man blir ju nästintill deprimerad när man tittar på Facebook. Har folk sånna fantastiska liv eller är det vad dem vill att man ska tro? Kan ju bara tala om vad jag ser på min sida men herregud vad perfekt det ska va! En tävling om hur många likes man får när man har en status som " åh va duktig jag är, har städat, tvättat och kört spinkig 60 min och bla bla blaaa"
Nej nu är det dags för förändring!!! Inget mer Facebook! Vad hände med gamla hederliga telefonsamtal för att höra hur nån mår, gör eller vad man nu vill prata om??!
Allt görs via Facebook.. Tragiskt egentligen..

Idag har jag jobbat som en idiot, shoppat kläder med Julia och hennes kompis. Gjort iordning Julias rum så nu är det Olivers rum kvar. Och en shoppingrunda med honom!
Nu nattning av troll och sen mys innan JB kommer på besök.
Kramkram

Av moom82 - 26 augusti 2013 06:22

Ikväll snurrar rutin karusellen igen..
Börjar med hämtning i skolan, följt av fotbollsträning, middag, läxläsning och läggning av troll! Oj vad jag längtat :-))

Och om 1 vecka går jag ner till 75%
Tänk vad jag kan hinna då?! Har redan många idéer, nyfiken på hur mycket mer man får gjort då än när man jobbar heltid. Gynnar min stressiga kropp mycket, kan ta tag i träning ordentligt, laga massa mat och äta praliner i soffan såklart :-)
Känner att livet är underbart, hoppas ni har det så oxå!
Godmorgon förresten.. Ny vecka, nya möjligheter :-)
Kramkram

Av moom82 - 22 augusti 2013 18:15

Mått så himla bra idag.. Ingen huvudvärk, ingen trötthetskänsla, ingenting!! Bara bra :-)
Äntligen, trodde inte att det skulle komma en sån dag...
Haft en rolig dag på jobbet, snart ut på promenad och sen blir det middag och tv..

Mitt Råsunda gräs mår oxå toppen :-)
Hihi! Hoppas ni haft en toppen dag oxå..
Kramkram

Av moom82 - 21 augusti 2013 06:28

Igår var jag första gången hos en naprapat, vet inte vad jag ska tycka.. Det gjorde såå ont vissa stunder. Hoppas att drt ska hjälpa min spända nacke och rygg.. Bokat 2 tider till. Får se om det blir bättre.
På väg mot jobbet just nu. Ledig på tors det ska bli skönt, sen är det jobbhelg som gäller.
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards