Alla inlägg under juli 2014

Av moom82 - 22 juli 2014 00:15

En j*vla insekt bet mug imorse när vi var och badade. Vid ögat, efter en stund såg det ut såhär:

Och nu ser det ut såhär:

Har börjat svullna under ögat nu oxå. Det gör ont, kliar till en förbannelse och sen så ser jag inte mycket. Har jag sagt att jag HATAR småkryp. :-(
Hoppas på att det lägger sig tills imorn.

Annars är livet här på landet heeelt underbart. Vi har det bästa vädret. Det finns ett toppen hundbad här :-)
Gizze är mest i och simmar och leker. En riktig liten badgris :-)
Nu ska jag försöka sova..
Kramkram

Av moom82 - 19 juli 2014 13:21

Nu har vi semester och idag åker vi till ett hus vi hyrt. Dannes föräldrar och syster med barn har hyrt där oxå. Vi kommer vara borta 1 vecka. Hoppas på mycket sol, bad och bara ta det lugnt. Ska bli både roligt och skönt att komma bort. Finns hundstrand oxå så Gizze kan bada med oss :-)

Vi har firat både mig och min systerdotter Jenfa. Hon blev 18 år förra veckan, heeeelt galet! Och jag blev 25 år ;-) , på pappret 32 år. Det är oxå galet. Känns som tiden går i ultrafart. Hade en superbra födelsedag med många fina presenter och goa människor runt mig. Fick en padda av min kärlek och den har upptagit mycket av min tid så han ångrar nog sig ;-)
Är väll alltid så med nya saker.
Hoppas ni har det bra oavsett om ni jobbar eller har semester eller vad ni nu gör...
Kramkram

Av moom82 - 19 juli 2014 12:49

Nu har vi kommit så långt med renoveringen att jag kan lägga upp bilder på vår lägenhet.

Balkongen

Vardagsrum

Köket

Julias rum

Olivers rum

Hallen

Mitt och Dannes rum.
Finns fortfarande saker kvar att göra men det börjar bli ett hem. Tavlor, foton ska upp. Trösklar och socklar ska fixas. Men i det stora hela är det klart :-)
Kramkram

Av moom82 - 9 juli 2014 23:39

Efter jobbet åkte jag hem och där var Danne och Hasse. Vi fikade med tårta och kaffe och firade mig några dagar innan min födelsedag då Hasse inte kan vara med på partyt på söndag..
Sen gick vi till restaurangen i närheten och satte oss på uteserveringen och drack lite godricka och åt middag.
När vi kom hem kom trollungarna förbi och vi åt resten av tårtan som var kvar och jag fick min present från Danne :-)
Fick en IPad, hihi
Tack min älskade för den jättefina presenten, nu har jag en padda jag med :-)
Vi tog lite fina bilder förut :-)
Sov så gott och kramkram

Av moom82 - 9 juli 2014 06:27

Då åker man till jobbet för sista gången innan semestern börjar. Det bästa med semester är ju att slippa klockan som ringer.. Nu ska vi sova ut och bara ta det lugnt. :-)
Skööööööönt!
Ha en bra dag..
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Skapa flashcards