Alla inlägg under februari 2012

Av moom82 - 27 februari 2012 10:03

Hihi... Nu är jag klar i tvättstugan och det innebär att jag har ett stort tvättberg som behöver VIKAS   

Nån som vill hjälpa?   


Har precis gjort en go kopp latte så kläderna får vänta.. Blir intressant när jag ska ta tag i det... Väldigt duktig på att hitta ursäkter för att slippa...


Jag skulle ju städa idag och har börjat.... MEN som vanligt så börjar jag flytta runt saker, så nu är hela sovrummet en enda röra   .. Det blir säkert bra i slutändan men just nu känns det tungt...


Har dragit ut allt ur skåpen i hallen... Försöker tänka lite LEAN över det hela.. Hahahahah

Skulle min chef bli stolt, trodde faktiskt inte att det var så bra.. Men grundidén är inte så tokig...


Nej en cigg till kaffet och sen fortsätta   ...


Kram på er   

Av moom82 - 27 februari 2012 07:16

Jaha, då är tvätten igång.. Idag är det hurtighet som står på schemat!.. Ska straxt köra igång städning oxå.. Nu måste det bli lite ordning.. Mitt enda problem idag, vad jag vet just nu är att jag måste vika all tvätt =(

TRÅKIGT!.

Det är så jäkla tråkigt..


Betala räkningar och handla ska oxå göras idag...


Ja, ny vecka.. Nya möjligheter...


Hoppas ni får en trevlig måndag =)

Av moom82 - 26 februari 2012 21:39

Ja som rubriken säger, det stämmer...


Var ute med min syster och min kära Elliott i fredags.. Vi var på garbo i sumpan.. Våran fritidsledare och hans band spelade där =)

       

Dem är super bra.. Coverakuten heter dem..


Det hände något under kvällen som fick mig att reagera med blandade känslor.. Och nu i efterhand känns det heelt underbart!. Nyfiken på framtiden.. Det känns mycket lättare allt nu..


Haft en helt underbar helg.. Hade en dejt igår som var super mysig.. Kanske nära inpå avslutet med J men jag ångrar inget.. Sån mysig kille så jag kunde inte säga nej.. =)


Blev hämtad vid dörren, fick så vackra rosor...

 

Åt en supergod middag..

Vidare till heron city för tanken var att vi skulle spela biljard eller bowling men det var så mycket folk så det blev bio istället... Den nya Hamilton..

Min dejt somnade och jag var chockad att Persbrandt såg så gammal ut... Filmen i säg var verkligen inte vad jag förväntat mig.. =(

Grymt besviken faktiskt...


Köpte nya skor idag.. Gympaskor, ska bli så skönt när man kan använda det... Gjorde faktiskt det idag och njöt så mycket... Älskar vintern men vill ha vår nu...


Var en sväng i gamla stan ikväll och där satt dem på uteservering med infravärme.. Såg såå mysigt ut...


Hoppas ni haft en underbar helg =)

Kram på er..

Av moom82 - 23 februari 2012 21:26

Morgonen började med att vi missade bussen imorse... Fick halv springa till en annan som vi tack och lov hann med.. Lämnade barnen och tog mig till jobbet, men vilket skitväder det var =(


Hade 4 st patienter idag och en väldigt lugn arbetsdag...

Hade min lunch ute i solen som valde att titta fram, såå underbart... Fick smak för våren så nu är den mer än välkommen...


När jag skulle hämta Julia på dagis lite smått försenad så höll jag på att bli tokig.. Hennes tjock byxor var helt dyngsura och man kunde vrida ur dem... Fulla med vatten!. När jag sen tar upp hennes vinterskor så rinner det vatten ur dem =(

Ungen hade inget att ha på sig på vägen hem.... Hittade som tur var lite kläder och skor och vi hämtade Oliver.... Var såå trött och grinig så det blev middag på kina restaurangen i centrum....


Dem somnade gott iallafall till slut och imorgon är det sista tidiga dagen... Sen ska dem till fjällen med sin pappa på lördag =(


Är såå sjukt jäkla trött på katterna, har fått ett erbjudande om att en person i min närhet kan tänka sig att ta dem och jag vet att dem skulle få det bra.... Men är det rätt mot barnen?? Visste ju att det innebar mycket ansvar men ändå så är jag beredd att ge upp.... Jaja, vi får se....


Är smått bitter på allt idag, hoppas det blir bättre imorn då jag ska mysa med min Elliott... Hennes sambo ska ha pokerkväll, tror jag det var.. Så hon får inte vara hemma... Så då får vi mysa =)


Funderar på att lägga mig, vad ska jag göra uppe? Lika bra att sova så man är piggelin imorn =)


Så godnatt på er...

Av moom82 - 23 februari 2012 07:13

God morgon!. Barnen är lämnade och jag är på väg till jobbet.. Känner mig febrig :-(Det ingår ju inte i planeringen.. Blir att kurera så mycket s

 
Av moom82 - 22 februari 2012 22:03

När jag var i taxfree butiken så började jag att plocka ner lite saker i vagnen...

Djungelvrål till mig, godis till barnen och vingummi... Sen gick jag och letade efter sånna gröna bollar, vad dem nu heter... Andreas frågade vad jag höll på med och jag sa att jag måste köpa gröna bollar.. Så för en kort stund, var verkligheten bortblåst i hjärnan på mig... Det är ju J som gillar vingummi och gröna bollar.. Inte jag  

Så det var ju bara att lämna tillbaka vingummi och sluta leta gröna bollar!..





Av moom82 - 22 februari 2012 20:18

              Som ni ser så var det fullt hus....  


Vill man ha lugn och ro eller kanske mys med sin kärlek så är det perfekt att åka mitt i veckan...

Det var mest barnfamiljer och 60+

Det var lite drag men inte alls som på fredagar och lördagar!..

Tyckte det var jätte skönt...


   

Var en sväng ner till hytten efter barhäng....


Och så lite naturbilder =)

       



Av moom82 - 22 februari 2012 20:01

Jaha, då var man hemma igen då...

Vi åt middag på Hellströms som ligger på söder innan vi åkte till båten.

Vi gick till baren och beställde lite drinkar och hade jätte trevligt... Mycket att prata om, då han oxå gillar att diskutera..

Sen gick vi till taxfree och handlade lite för att sitta en stund i hytten och det var oxå roligt.... Vid 22 gick vi till fun club och vi tog varsin shot.... Det skulle jag ALDRIG gjort!... Kan inte ha varit mer än 15-20 min efter så mådde jag så illa.... Så jag hade en dejt med toaletten i ca 2 timmar... Kunde inte gå därifrån... Fick hjälp ner till hytten av Andreas och det var bara att umgås med den toaletten istället =(


Andreas gick till discot men kom tillbaka efter max 5 min och lät lite bitter pga att det var helt tomt förutom 2 killar som dansade, hahahahahha..... Fy fan vilken nitlott... Men innan det blev kaos så hade vi en riktigt trevlig och rolig kväll....


Kände dock att jag är en hemmamänniska mer och det gör absolut inget att ligga i soffan.... =)

Det gör jag mer än gärna....


Vi åt deras lunchbuffé, gud så gott det var...

Bilder kommer snart...


Nu är barnen här igen pga att deras pappa jobbar natt.. Myyys.. Dem fick varsin ville viking, fylld med godis... 100:-

Rena rånet, är ju inte alls så billigt.. Iallafall inte om man ska handla till barnen.. Jo visserligen om man kan köpa en plastbil men tror inte att oliver och Julia hade blitt så glada med tanke på att dem har flera sånna =)


Hoppas ni haft en bra dag...

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards