Alla inlägg under mars 2014

Av moom82 - 31 mars 2014 07:00

Var en jobbig morgon igår.. Kräktes och var inge vidare i magen. Trodde först att jag blivit magsjuk men gick behålla det jag åt och drack. Syrran m familj kom över med barn o hund som de lånat över natten. Fredrik hjälpte mig mycket med att skruva upp saker :-)
Vi var i hundgården och mötte två frallor, såå söta.
När dem gick så lekte barnen i parken och jag vilade med Gizmo. Sen kom Danne hem och fixade middag och betalade räkningarna..

Idag blir det jobb, har lämnat barnen precis. Och ikväll förhoppningsvis premiär på friends med Andreas.

Idag blir det frånträde av min gamla lägenhet. Danne fixar det med fullmakt från mig. Kunde inte gå från jobbet.

Ha en bra dag :-)
Kramkram

Av moom82 - 29 mars 2014 18:38

Idag är man både barn och hundfri då syrran myser med dem. Då är det bäst att packa upp så mycket som möjligt :-)
Kärleken kommer hem om ca 1 timme och förhoppningsvis orkar han montera upp garderober :-)
Får muta med kramar och pussar, hihihi..

Målat har jag gjort oxå..

En Ikea pall som var träfärgad innan..
Får se om jag får ta ett tag med penseln igen..


Raggis var över oxå, vi skålade med champagne för nya lägenheten och gjorde om klädkammaren till min egna walk in closet :-)
Se vad Danne säger om det..
Blev kanon bra. Har jag plats för alla kläder, skor och väskor.. Och annat som en tjej behöver ;-)

Bäst att fortsätta, annars blir det lätt att fastna i sitt/ligg läge...
Kramkram

Av moom82 - 28 mars 2014 08:00

Var vemodigt igår när vi flyttade det allra sista. Min egna lägenhet.. Nu är det sambolivet som gäller. Det blir toppen :-)
Älskar denna nya lägenhet och när allt är klart så blir det jätte fint. Om lite mer än 1 vecka kommer köket jag beställt. Läängtar otroligt mycket. Kommer bli jätte snyggt..

Idag ska jag och Julia till sjukan för att kolla upp blåsljud på hennes hjärta. Vi ska ta EKG och ultraljud. Och sen hem för att fortsätta packa upp :-)
Kramkram

Av moom82 - 17 mars 2014 14:13

Är nu på väg till jobbet för att sitta med på löneförhandlingar med min chef och kommunal. Har ingen aning om/vad som förväntas av mig då jag är helt ny på detta område.. Men det ska bli intressant. Vi är 2 st ombud men den andra är på semester. Hon önskade att vi skulle vara 2 st och dem röstade fram mig.. Så nu kör vi hihi :-)
Vet inte vad jag gett mig in på men det blir nog bra det här..

Killarna har börjat lägga golvet nu :-)
Så halva vardagsrummet är klart.... Sååå spännande att se när allt är klart.
Kramkram

Av moom82 - 16 mars 2014 10:49

Ska snart iväg till nya lägenheten. Danne ska fortsätta måla väggar och jag tar mig an elementen och städning. Killarna kommer imorn och lägger in vårt nya golv och sen på ons ev så kan vi börja flytta över saker :-)
Kommer bli sååå bra när allt är klart!
Ha en trevlig söndag för det kommer vi ha :-) hihi
Kramkram

Av moom82 - 10 mars 2014 15:22

Ikväll blir det full fart. Laga middag, packa ner kökssaker och storhandla med Raggis och Pillan. Och mysa med mina troll såklart..
Idag är några killar och fixar i nya lägenheten. Lite strul med golvet i vardagsrummet..
Skönt väder i förmiddags men detta trista o gråa vädret kan jag vara utan..
Kramkram

Av moom82 - 9 mars 2014 06:14

Dax att bege sig mot jobbet.. Sen är jag ledig 3 dagar. Danne jobbar på super bra i nya lägenheten. Vill att det ska vara klart nu så vi kan flytta :-)

Ha en underbar söndag :-)
Kramkram

Av moom82 - 3 mars 2014 06:53

På väg mot jobbet nu, kommer bli något den. Jag o Gizmo tog en promenad..
Är såå trött gick inte att somna. Ta igen det ikväll..
I lördags var jag på garbo med finaste Linda och hennes kompis Ann-Sofi.. Antingen så var jag för nykter eller så var det knasiga människor där.. Herregud vad dem såg ut när de dansade.. Fick många skratt iallafall..
Ikväll blir det veckohandling med Raggis!
Ha en underbar måndag :-)
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards