Alla inlägg under juni 2016

Av moom82 - 12 juni 2016 20:27

Då var 5 kartonger klara, fast det syns ju inte.. Har mycket saker trots att jag rensade när jag ich Danne flytta tillsammans. Och fan va jobbigt det är.. Känner att tårarna är nära, många känslor som kommer fram som man velat gömma.

Gjorde ett försök i källaren igår men det gick inte.. Inte redo att rensa bland alla saker där som är från så många fina personer som inte finns längre.

Får bli en promenix med Gizze så tankarna rensas.

Känner mig väldigt ensam just nu trots att jag har underbara människor runt mig som vill hjälpa på bästa sätt.

Då är det ju vart flytten ska oxå och det är till en mindre stad i Lindesbergs kommun..

Vi kommer bo i ett fint radhus med uteplats på både fram o baksida så Gizze kommer ha det så skönt.

Nu har jag skrivit av mig lite så ha det gott!

Kramkram

Av moom82 - 4 juni 2016 12:01

Halloj!

Idag står städning och tvätt på schemat.. Har vart lote för lat den senaste veckan men nu är orken tillbaka.

Ikväll blir det trevligheter och vin.. :-)
Kompis som fyller år.

Jag och Danne har flyttat isär och jag letar boende.. Konstig känsla att vara själv då man haft nån vid sin sida några år.. Men bara att vänja sig. Tack o lov har jag gosnosen som finns här. Han gör så jag inte går in i min bubbla och mår dåligt..

Var på visning häromdagen och jag är sjukt taggad.. Väldigt spännande och skulle det bli så att jag får den så är jag inte längre sthlmsbo...

Nu ska jag återgå till sysslorna!
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards