Alla inlägg under november 2010

Av moom82 - 20 november 2010 22:38

Idag har jag och gubben haft en suuper kul dag..

Vi har varit barn igen.. På sydpoolen.. Skitkul i vågorna, strömmen och rutschbanorna.. Många år sedan jag var där.. Men nästan lika kul nu som då.. Bubblade lite i bubbelpoolen oxå..


Nu är det mys i soffan efter lite uno spel...


Ha det gott

Av moom82 - 17 november 2010 23:16

Min kudde vill inte ropa på mig ikväll.. Är inte det minsta trött..

Har kollat på ung & bortskämd.. Herregud vilka människor, att dem gått med på att bli filmade.. Och deras föräldrar, hur kan man låta det bli så?? Det är ju inte snällt mot barnen att vara så mot dem.. Även fast man tror det. Skrämmande att det finns de över 20 som aldrig handlat, diskat, lagat mat m.m

Kolla på det om ni inte gjort det:


http://svtplay.se/t/144214/ung_och_bortskamd


Nej nu blir det till ett försök att lägga sig, måste ju vara pigg imorn när jag ska på arbetsintervju !... Hoppas, hoppas, hoppas.... Att det går vägen!...


Godnatt allihopa

Av moom82 - 17 november 2010 21:04

Känner mig så utmattad psykiskt.. Min hjärna går på högvarv av olika saker.. Vill bara ha lite ro i skallen.. Hur får man det?..


Jobbade helgen som var, en av de jobbigaste jag haft. Fy fan.. Får vara glad att man hade en del bra kolleger att jobba med. Men det var få. Vi var bara några få ordinarie personal, resten timanställda. All kredit för dem, vi skulle inte klara oss utan dem. Men nån j*vla måtta får de vara. Måndagen var inte bättre den, sååå mycket att göra. Igår var jag på patientsäkerhetsdagen, väldigt intressant men för någon som inte är van att sitta still en hel dag så var det jobbigt.


Och sen är det annat som gör att man inte har någon ro...

Imorn blir det arbetsintervju, håller tummarna !...


Efter ska vi förbi zyz Jessi och äta lite mat och hon ska ge mig lite massage för min rygg är helt paj...


Nej nu ska jag mysa lite själv i soffan innan kudden ropar..


Ha det gott

Av moom82 - 12 november 2010 21:24

Vi har ätit tacos och myst hela familjen =)

Nu sitter man här själv som vanligt ;)

Gubben sover i soffan, barnen leker på sitt rum. Dem har spelat schack.. Intressant att lyssna på dem..


Nu kikar jag på criminal minds... Me like!..


Imorn börjar jobbhelgen, det är den korta nu.. Kväll imorn, puh.. Jobbigt men skönt när det är gjort..


Ha det gott

Av moom82 - 12 november 2010 08:49

Inatt var den värsta natten på länge........


Barnen kom in till oss så vi sov 4 st i vår säng.. Lockande att lägga sig i barnens rum. Men Julia hostade så mycket att hon fick kväljningar.. Stackars min skrutta.

Hoppas det blir bättre inatt..


Idag tänkte jag städa och rensa lite.. Skulle verkligen behövas och det är ju skönt när det är gjort.. Barnen får vara lediga med mig idag, då jag jobbar i helgen och inte ser dem så mycket..


Nu måste jag upp ur soffan, annars blir jag kvar här en lååång stund... Det går icke!..


Ha en bra dag..

Av moom82 - 10 november 2010 21:18

Har inte haft varken ork eller tid att skriva på ett tag..

Men ny blir det nya tag..


Har hänt en del som jag inte vill nämna men det har varit väldigt tungt psykist, det har lugnat ner sig nu.. Men är fortfarande väldigt mycket att bearbeta och kommer ta lång tid att ordna.. Det ska gå, bara man fokuserar på målet..


Idag har jag varit på planeringsdag med jobbet.. Trevligt men mycket som ska planeras som inte hinns med. Vi fick väldigt god mat och kom fram till några saker iallafall, alltid något..


Har sökt en del jobb och ska på anställningsintervjuer, hoppas det ger något..


Ha en fortsatt trevlig kväll

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards