Alla inlägg under maj 2013

Av moom82 - 30 maj 2013 17:03

Åhh vad jag saknar mina barn... Vill bara ha dem hemma så vi kan mysa och allt är som det ska vara... Bara några dagar till och sen är dem hemma igen...
Och snart har vi 3 veckor semester tillsammans... Läääängtar fruktansvärt mycket...
Hoppas ni har en underbar torsdag..
Kramkram

Av moom82 - 27 maj 2013 19:37

Var superblond i håret men var förbi frissan för klippning och färgning... :-)
Ovant men nöjd...

Av moom82 - 26 maj 2013 14:17

Till alla underbara mammor i världen
:-) och himlen...
Jag har fått den största gåvan jag nånsin kan få och det är mina underbara trollungar... Älskar er enormt mycket????

Av moom82 - 24 maj 2013 08:16

Nu är barnen lämnade... Så det är bara att bege sig hemåt och kurera mig... Är så fruktansvärt trött på denna smärta...
Idag har Olliboll utflykt med matsäck, dem ska titta på teater..
Och ikväll är det fotbollmatch... Sen är det helg.. Och inget planerat.. Såå underbart.. Hoppas på att må bättre så man orkar göra nått med trollen :-)
Hoppas ni får en bra dag.. Kramkram

Av moom82 - 22 maj 2013 16:58

Iallafall varannan vecka då barnen är här.. Men jag gillar det :-)
Alltid full rulle...

Idag är det derby på friends, hade gärna gått men det blir mys hemma istället...
Självklart blir det svart/gul vinst oxå.. Hihi

Nej nu ska det göras middag...
Trevlig kväll på er..
Kramkram

Av moom82 - 15 maj 2013 08:42

Idag är en sorgsen dag.. Finaste Ofelia är barnens hund som dem haft hos sin pappa.. Hon kommer somna in idag pga ålder och sjukdom. Att berätta det för dem var väldigt svårt och det blev många tårar. Men dem fick säga hejdå till henne och vi har pratat mycket om att när hon kommer till himlen med mormor och morfar så kommer hon må bra...
Kramkram

Av moom82 - 12 maj 2013 12:46

Tar det aldrig slut? Nu har jag 2 sopsäckar igen som ska slängas ich inte är det slut än.. Håller på att rensa i hemmet och det finns så mycket skit.. Men jäklar vad skönt det är :-)
Skulle behöva flera dagar på mig...
Snart ska jag hämta Olliboll som sovit hos en kompis och Julia har 2 kompisar här hemma... Full fart med andra ord.. Älskar det :-)
Hoppas ni har en underbar dag..
Kramkram

Av moom82 - 11 maj 2013 09:39

Dagen började super så nu kan det bara bli bättre känns det som.. Det är en sån dag.. En sån här härlig dag :-)
Oliver har haft sin kompis Noel här sen igår..
Frukost är avklarad och nu är det lek som gäller.. Ska försöka få ut dem i parken :-)
Själv tänkte jag ev försöka mig på att tvätta fönstrena... Kan ju inte bli sämre än vad det är nu...
Hoppas ni får en underbar dag...
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards