Direktlänk till inlägg 22 augusti 2015

Relationer!

Av moom82 - 22 augusti 2015 11:29

Å vad det kan vara svårt att ha relationer till vissa människor. Menar nu inte bara kärleksrelation utan också vänskap, familjerelationer. A och O är i min mening kommunikation men mycket viktigt är respekt och hänsyn. Vilket alla inte har. Och sedan ska man vårda relationerna också. Det är nu som det blir svårt för vissa. Jag har/haft personer i min omgivning som inte alls förstår innebörden av vad respekt och visa hänsyn är för något. Och jag har sagt ifrån till vissa och varit tyst när det gäller andra. Men något jag kommit fram till att det blir aldrig något bra utifrån det, man ska ALLTID lyssna på sina känslor. Så återigen är det vad jag kommer göra för att må bra, inte alla som bryr sig om en på det sättet utan agerar från person till person och vänder kappan efter vinden för att glänsa och göra sig till hos en person just för att passa in i någons ögon och det funkar tyvärr inte för mig. Så från och med nu bjuder jag inte längre på mig själv så du/ni lan gotta er i det. Sköt er själva så sköter jag mitt, på det sött som får mig att må bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moom82 - 14 juli 2022 00:48

Idag vaknade jag självklart före alla andra i huset, spänd på att veta vad vi skulle hitta på. Vi spenderade dagen på Loka Brunn. Började vistelsen med lunch, såå gott. Jättefin buffé där det fanns massor av gott att äta. Sedan var det dags fö...

Av moom82 - 13 juli 2022 01:34

Då har födelsedagen kommit igen. Och denna gång är det 40 år jag fyller. Har blandade känslor. Har egentligen ingen kris, känner mig rätt så tillfreds med allt just nu. Det enda jag kan känna är att allt går så fruktansvärt fort. Vill ha mer tid, t...

Av moom82 - 20 juni 2020 17:39

Idag har vi varit mer ute än inne, vart skönt väder med sol och svalkande vind. Musse härjar fullt och de andra killarna njuter i gräset. Senare blir det bad för vår del. Ska invänta Andreas bara. Lillbus Gizze och Texas Musse myser i li...

Av moom82 - 19 juni 2020 15:20

Hej allihopa. Det var verkligen inte igår som jag skrev. Haft en hel del att göra men nu har äntligen livet kommit på rätt spår igen. Om ett par månader så flyttar vi till hus, dags att lämna vårt underbara radhus. Vi är några fler i familjen ...

Av moom82 - 10 december 2017 13:09

Det har gått 2 timmar sedan jag lämnade av barnen till deras pappa. De ska åka utomlands med honom 1 månad och jag har sådan ångest. Grät hela vägen hem och tårarna sprutar fortfarande, ser knappt vad jag skriver. Mina älskade trollungar.. saknaden ä...

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Skapa flashcards