Alla inlägg under april 2013

Av moom82 - 28 april 2013 11:56

Har inte kommit igång riktigt än... Har ju visserligen flyttat från sängen till soffan, är ju alltid något... Barnen är i parken med kompisar så det är lugnt här hemma...


Funderar på vad vi ska hitta på under semestern.. Börjar bli dax att bestämma sig.. Vi har tidig semester i år... Lääängtar =)


Hoppas ni haft en bra helg och att söndagen blir underbar oxå...

Kramkram

Av moom82 - 26 april 2013 11:52

Nu har jag åkt på halsont :-(
Men det struntar vi i idag för det står shopping på schemat idag :-)
Hämtar barnen tidigt idag och sen ska vi göra av med klöver.. Hihi
Hoppas ni får en underbar fredag...

Hade en väääldigt nöjd 7-åring imorse.. Hon hade en underbar födelsedag :-)
Kramkram

Av moom82 - 25 april 2013 15:51

Idag fyller min prinsessa 7 år.. Herregud vad tiden går..
Alldeles för fort...
Blir middag m bästa grannarna idag :-)
Sen mys.. Och presentöppning såklart...
Ha en underbar tors :-)

Av moom82 - 24 april 2013 07:58

Min fina prinsessa..

Av moom82 - 24 april 2013 07:17

God morgon..
Blir att vara hemma med sjuk prinskorv idag.. Halsont, snorig och fruktansvärd hosta..

Snart dax att lämna prinsessan i skolan.. Hon ska på utflykt idag..

Ha en underbar dag allihopa
Kramkram

Av moom82 - 23 april 2013 09:31

Denna vecka är det full fart :-)
Ska jobba imorn men sen är jag ledig resten av veckan :-))

Fast det är mycket att göra ändå..

Idag städ o tvätt.. Göra pannkakor till Julias utflykt imorn..

Ons är det jobb

Tors Julias födelsedag :-)
Mys med trollen och middag m fina grannarna :-)
Shopping m Julia
Ev fotbollsträning m Oliver

Fre shopping för hela familjen i stan :-)

Lör Match m Oliver

Sön Ta det lugnt

Jätte jobbig vecka som jag har att vänta... Skulle kunna ha så varje vecka...

Jo vi är hundvakt åt Ofelia oxå :-)
Barnens pappa och hans sambo är i Spanien... Hoppas dem tar med lite sol och värme när dem kommer hem!.

Idag gick barnen själva till skolan m några kompisar...

Ha en underbar dag..

Av moom82 - 14 april 2013 13:27

Barnen har försvunnit ut med kompisar och här sitter jag ensam och ugglar....

Jahopp vad ska man göra nu då? Jo diska, städa och göra hemmet fint... Som alltid =)

Fast det är ju mitt nöje så det har jag inget emot.. Trodde bara att jag skulle få en mysdag med mina troll men icke sa nicke... Visserligen hade jag nog inte vart med min mamma om jag kunde valt kompisarna =)

Får helt klart acceptera att man inte längre kommer först hos dem =(....


Igår var jag och Oliver på fotbollsturnering... Jävlar vad roligt det var.. Han gjorde mååååål oxå.. Gissa vem som var en stolt mamma då?!


Funderar på vad man ska hitta på under semestern detta år?!

Barnen vill utomlands, Liseberg och vara på lekland varje dag... Hmm kommer inte låta dem bestämma i år tror jag.... Men det skulle vara grymt skönt och bara packa väskor och dra låååångt från Sthlm...


Hoppas ni har en underbar dag =)

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Skapa flashcards