Alla inlägg under juni 2013

Av moom82 - 15 juni 2013 13:53

Idag börjar semestern.. :-)
Det firas med att städa, tvätta och rensa... Härligt! Fortfarande krasslig och känner av bihålerna :-(
Imorn kommer barnen och då ska vi mysa, leka och ta det lugnt i 3 härliga veckor :-)
Kramkram

Av moom82 - 11 juni 2013 06:44

Bara 3 dagar kvar till den efterlängtade ledigheten...

Fick veta igår att vår chef sagt upp sig för annat arbete... Tror att vi alla blev väldigt chockade.. Nu är det inte många ordinarie kvar... Mer än hälften av personalen försvinner efter sommaren...
Dax att på allvar fundera på vad jag vill göra... Plugga eller annat jobb...

Hoppas ni får en bra dag..
Kramkram

Av moom82 - 9 juni 2013 15:44

Idag har det vart en jätte jobbig dag fram tills 15 typ... Haft sån kraftig huvudvärk att jag var helt sängliggandes.. Nu kan jag vara uppe och sitta o soffan... Fattar inte varför den inte vill försvinna... :-(
Jag längtar grymt mycket till nästa fredag då jag går på semester... Åh va underbart, 3 veckor!!

Idag fyller Martin år, barnens pappa.. Hipp hurra :-) grattis!

Hoppas ni har en underbar dag..
Kramkram

Av moom82 - 5 juni 2013 06:19

Det var en lyckad picknick igår med skolan... Väldigt kallt bara men mot slutet tittade solen fram och det blev lite varmare...

Snart är det dax att bege sig mot jobbet... Försöker desperat få bort huvudvärken men den vill fortfarande inte släppa taget... Känner att semestern är välbehövlig.. Bita ihop till nästa fredag :-)
Hoppas ni får en underbar dag...
Kramkram

Av moom82 - 4 juni 2013 15:10

Hipp hurra för Axe idag... Hoppas du får en bra födelsedag :-)

Snart är det dax att bege sig mot skolan för venissage.. Med efterföljande picknick och brännboll :-)
Det har inte jag spelat sen skoltiden, ska vi säga typ 15 år sedan... Bara sådär kände jag mig JÄTTE gammal...

Huvudvärken vill inte släppa taget så man är lite seg men det är bara att bita ihop...

Åt lunch med Andreas idag, alltid lika roligt att träffa honom...

Hoppas ni har en bra tisdag :-)
Kramkram

Av moom82 - 3 juni 2013 16:51

Det har vart en snurrig dag på jobbet men nu är allt jobb klart och dax att bege sig hemåt :-)
Åh vad skönt att vara ledig imorn...
Har fullt upp dock men det är bara roligt...
Jobbar sen ons, är ledig tors, jobbar fredag och är ledig helgen sen...
Hoppas ni haft en bra dag :-)
Kramkram

Av moom82 - 3 juni 2013 12:26

Har känt mig ensam ett tag och det har varit väldigt jobbigt... Är inte ensam, har många runt om mig... Men har ändå haft den känslan.. Kom och tänka på att den känslan kan man ha oavsett om man har en eller hundra personer runt sig.. Handlar kanske om hur man är mot varandra.. Och om man tillåter sig att känna vissa känslor.. Den som kan ändra på det är ju JAG.. Har under en tid sett och känt de personer som inte är i min närhet och har då glömt bort dessa underbara men få personer som finns och får mig att må så BRA...
Så nu är det dax att rycka upp sig, omge sig med personer som ger positiv energi och strunta i det negativa!!!!

Och jag får den bästa början på det då mina älskade troll kommer ikväll....
Kramkram

Av moom82 - 3 juni 2013 06:52

Haft en toppenhelg på jobbet men idag är jag supertrött...
Åh idag kommer trollen hem ?
Så det kommer bli mys på hög nivå...
Hoppas ni får en bra dag..
Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards