Alla inlägg under december 2011

Av moom82 - 29 december 2011 21:45

Idag är det min kärleks dag!... Han fyller år.. Det har vi firat med nära och kära...

God mat och super goa tårtor gjorda av mig 


Grattis älskling!... Älskar dig sååå mycket  

Av moom82 - 23 december 2011 06:08

God morgon allihopa...


Igår var vi och handlade med Pumba och Jenfa.. Var på citygross och handlade all mat och sen på ÖB..

Sen åt vi grekiskt till middag.. Hann mysa med Panda oxå  ...


Idag är sista arbetspasset innan lite julledighet..  

Efter det blir det lite julklappsshopping med Pumba och när det är klart blir det att möta gubben för att handla till barnen bla..


Ikväll ska maten göras... Såå underbar tid på året!..


Ha en underbar dag  

Av moom82 - 22 december 2011 14:36

Mådde illa hela natten och kräktes flera gånger imorse...  

Så det blev att vara hemma idag... Janne skulle lämna Oliver på skolan men det var ingen där... Så dem åkte för att lämna Julia på dagis för att sen åka tillbaka till skolan... Fortfarande ingen där.. Så Oliver fick vara en stund på Jannes jobb och titta på alla kranar och rita...


Åkte och hämta honom efter en stund.. Han fick vara hemma idag...


Jag har sovit största delen av dagen och min prinskorv har myst i soffan bredvid mig och tittat på film och spelat på min telefon...


Vi år mannagrynsgröt för en stund sen... Och nu har jag lite mer kraft att jag orkar sitta uppe... Oliver spelar på sin PSP och jag facebookar m.m


Imorn är det sista arbetsdagen innan julledigheten... JIPPI!.. Äntligen.. Ikväll blir det handling av all julmat, så roligt   


Nej nu ska jag bädda ner mig en stund till...

Ha en trevlig dag  



Av moom82 - 20 december 2011 22:31

Bara för att jag skrev förrut att jag hoppades på en lugn kväll så blev det otroligt mycket att göra.. Vi fick en överbeläggning oxå... Men såå underbart att vara hemma nu..


Håller på att göra pizza till mig och Jenfa.. =)

Är jätte hungrig..


Imorn blir det jullunch på jobbet... Vi ska äta smöörgåstårta... *mumsmums*

Kan inte bli bättre...


Hoppas jag kan hämta paketet från ELLOS imorn...


Julafton börjar närma sig och det är heelt underbart, förutom en sak.. Vart är SNÖN???

Det ska ju vara alldeles vitt ute, så man kan åka pulka och ha snöbollskrig...


Nej nu blir det myys på hög nivå.. Och gubben min kanske inte blir så sen och då hinner jag mysa med honom innan kudden ropar....


Ha en fortsatt bra kväll...  

Av moom82 - 20 december 2011 22:00

Tack så mycket för att du ville mysa med trollen ikväll...

  Moster är mycket tacksam...

Puuuuuuuuuuuuuss 



Av moom82 - 20 december 2011 12:56

Då sitter man på bussen igen..Måste vara på jobbet tidigare för rapporten börjar halv 2!!Hoppas det blir lugnt ikväll, bara för att jag skrev så blir det säkert kaos!. :-)Räknar verkligen dagarna nu... Bara 4 dagar kvar tills vi är lediga :-)Fick mail från ELLOS, mitt paket är på väg!. Älskar att få paket, även fast jag vet vad det är :-)Ha en fortsatt trevlig dag!.

Av moom82 - 20 december 2011 11:04

Går och städar och fixar i väntan på att åka till jobbet... Jiipppii, NOT!.. Men livet är trist ibland.. Idag ska trollen mysa med sin kusin efter skola/dagis... Julia var sååå glad imorse när vi kom till dagis och hon berättade att hennes kusse skulle hämta =)

Gullunge...


Kan inte bestämma mig om jag ska pallra mig ner till centrum innan jobbet... Vilket problem =)


Inatt blev det inte mycket sömn.. Julia kom in till oss, ena katten levde loppan och tankarna snurrade bara... Hade återigen ingen ro i kroppen....


Ha en bra dag allihopa   

Av moom82 - 19 december 2011 19:50

Beställt lite saker från ELLOS, alltid lika roligt och hämta paketet  


Barnen är lagda efter middag, julkalender och lucköppning...

Imorn ska deras kusin hämta dem.. Julia är överlycklig för det.. =)


Har bara 4 arbetsdagar kvar innan julledighet.... Det ska bli så underbart att vara hemma med familjen  ..

Nej nu ska jag mysa lite i soffan innan kudden ropar på mig...


Ha det gott  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Skapa flashcards