Alla inlägg under februari 2013

Av moom82 - 19 februari 2013 17:07

Min underbara prinskorv =)
 

Av moom82 - 19 februari 2013 16:41

Det är vad jag pysslar med idag...

Köket och v-rummet är klart... Tänkte göra barnens rum oxå.. Har bara Oliver hemma.. Min prinsessa är hemma hos deras pappa och kurerar sig till deras fjällresa... Idag gick Olli hem från skolan själv, för första gången... Det gick bra sa han... Han har tjatat ett tag på mig om det så idag när jag var ledig så fick han det.. =)


Ikväll blir det soppa och pannkakor till middag som herrn har bestämt.. Bara att göra som man blir tillsagd...


Hoppas ni haft/har en bra dag...

Kramkram

Av moom82 - 14 februari 2013 16:26

Fick denna av ett av mina hjärtan när jag kom till skolan...

Av moom82 - 14 februari 2013 14:23

Trodde att denna dag skulle vara annorlunda än vad den är idag.. Att jag skulle fira den med en annan person och inte själv med barnen! Men så blidde det inte...
Inte för att jag är så mycket för att visa ALL kärlek på en dag, men lite kan man ju fira... Är glad att jag har mina troll som jag kan ösa kärlek över idag, imorn och alla andra dagar!

Ska snart hämta hem 4 ungar då mina ska ta hem varsin kompis en stund efter skolan... Blir full fart.. Det gillas :-)

Hoppas ni får en underbar dag oavsett vad ni gör och om ni kommer fira denna dag med någon eller ensam...

Kramkram

Av moom82 - 13 februari 2013 17:50

Nyss hemkomna och nu blir det matlagning.. Sätter jag mig ner så kommer jag nog inte ställa mig upp på länge...
Är så trött efter denna dag men jäklar vad roligt det är på jobbet...
Igår kom en av mina favorit ssk tillbaka.. :-)
Idag berättade hon att hon kommer sluta sitt vik tidigare pga att hon ska få barn i juli.. :-) :-)
Grattis Stina!!

Efter maten blir det mattespel.. Bara att bita ihop...

Hoppas ni haft en bra dag..
Kramkram

Av moom82 - 13 februari 2013 05:45

Kläder är framplockade, trollen väckta och morgonkaffet intas :-)
Ny dag, nya möjligheter... Ska vara koordinator idag på jobbet.. Måste erkänna att jag gillar den tjänsten... Väldigt roligt att rodda ihop allt och klara vissa utmaningar som man får :-)
Kanske framtida yrke :-)
Hoppas ni får en bra dag..
Kramkram

Av moom82 - 12 februari 2013 11:07

  Idag är det 16 år sedan jag såg dig sist. Kommer så väl ihåg den dagen. Känslan jag hade i kroppen när jag såg dig ligga i sängen när jag kom in i din sal var en av dem jobbigaste. Kände knappt igen dig. Min mamma.. Bara skinn och ben. Var nästan så jag backade ut ur rummet men jag tog mod till mig och gick in. Ställde mig en bit ifrån din säng och bara tittade. Kunde inte förstå. Cancern hade verkligen vunnit denna gång. Hade jag vetat att det var sista gången som vi sågs den dagen så hade jag gjort så annorlunda. Men att vara 14 och se sin döende mamma var ett trauma, som jag aldrig komma över.

Oliver och Julia frågar ofta om dig och deras morfar. Försöker svara så gott jag kan. Vi besöker er med jämna mellanrum. Barnen vill gärna gå till er oftare men ibland är det jobbigt och tufft.

Det är ofta som jag besöker er för att få lugn i kroppen, eller för att babbla av mig.

Även fast det gått 16 år så är saknaden efter dig enorm mamma.. Älskar dig väldigt mycket och hoppas att ni inte vänder er för mycket i graven pga mig....

                                              

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Skapa flashcards