Alla inlägg den 15 februari 2012

Av moom82 - 15 februari 2012 16:26

Herre jösses, hur kan det vara sån skillnad på 2 och 3 barn??

Brukar vara lugnt hemma men nu när min sons kompis är här så är det hög ljudnivå =)

Hahahahh.... Kul att dem blivit så nära.. Fick precis frågan från kompisen om han kunde sova här!..


Dricker kaffe just nu innan jag ska börja med maten...


Vi tog en promenad hem efter skolan.. Jätte skönt och alla 3 var super duktiga... Sprang och lekte i snön..


Nej skriver mer sen!..

Av moom82 - 15 februari 2012 11:06

Så nu har jag städat trollens rum... Såg ut som ett bombnedslag där inne imorse..

Undrar vad dem tycker, har möblerat om lite oxå =)


Såhär ser det ut nu...

         


Där mys stolarna står var det en svart tv-bänk innan med tv.. Tyckte det där såg mysigare ut... Dem kollar ändå på film och tv i vardagsrummet =)


Ska piffa till mig för en lite kaffe dejt med finaste Raggis..


Verkar som denna dag blir bättre och bättre...


Ha det sålänge =)




Av moom82 - 15 februari 2012 09:04

Jaha alla underbara människor... Dagen började super bra...

Lämnade barnen imorse. Tog en rask och skön promenad hem... Helt slut i benen, men en såån skön känsla när man rör på sig... Nu dricker jag kaffe för att sen började städa.. Oliver tar med hans bästa kompis hem idag.. Så det kommer bli fullt upp med 3 barn här... =) Underbart..

Känns som en mycket bra dag..


Ni får gärna komma med synpunkter på denna blogg för jag har ingen aning om den är något att läsa.. Har den som ett verktyg för att skriva av mig på gott och ont!... Något ni saknar eller något ni är trötta på att läsa =)


Nej gott folk ha en bra dag...

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards