Alla inlägg den 12 februari 2012

Av moom82 - 12 februari 2012 15:26

Nu har jag vaknat till efter ett lååångt arbetspass.. Jobbade mellan 13.30-07.15 Pga calicin som vi fått tillbaka.. Skulle egentligen jobbat kväll igår och sen dag idag men kände att jag likväl kunde stanna natten oxå... Det gick bra förutom att jag vid 04.30 hade svårt att hålla upp ögonen.. Vilade till 05.00 och sen körde vi på igen till dagpersonalen kom... När jag la mig imorse hade jag varit vaken i 26 timmar..


Gick upp straxt efter 06 igår och det slutade illa med J.. Vet inte riktigt vad som hände men det var ett missförstånd och han vägrade prata med mig. Kände att jag ville prata så det inte skulle bli som vanligt. Men det var ett mycket dumt beslut av mig.. Slutade med att han gick för gott istället för till jobbet bara.. Han ändrade relationsstatus på facebook och tog bort mig som vän... Klippt all kontakt... Kan erkänna att jag inte skötte det så bra igår på morgonen men att det skulle bli avslut var ju inte meningen. Kanske är det meningen att vi inte ska leva tillsammans...


Imorn kommer mina smågrisar hem.. Underbart.. Som jag längtat!.


Idag vet jag inte vad jag ska göra... Funderar på att ta en promenad iallafall men vet inte än...

Hoppas ni har en bra söndag och haft en bra helg...


R.I.P Whitney Houston!.. En legend har gått ut tiden.... Vila i frid!..

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards