Alla inlägg den 14 februari 2012

Av moom82 - 14 februari 2012 20:05

Denna dag blev inte alls som jag tänkt mig.. Men den blev ändå heelt underbar.. Trodde jag skulle må asdåligt.. Men mina nära o kära har gjort denna dag till en av de bästa på länge..


Började med att jag lämnade barnen..

Väckte Raggis och tog en morgonkaffe m henne..

Hem och bytte om för att ha en lunchdejt m bästa Jokern..

Till centrum o gjorde lite ärenden..

Hämtade barnen o fick de finaste presenterna jag kunde tänka mig....

Gjorde middag och nu myys!.


Från Julia:

   


Från Oliver:

       


Blev så rörd och fick nästan tårar men jag stod i skolan när jag fick dem så det var skönt att inga tårar kom... Ollis fröken blev oxå rörd..

Kan man känna sig mer älskad än när man får sånt här?...

Underbara ungar..       


Älskar er mer än allt här i världen...


Nej nu ska jag försöka roa mig...

Men som sagt denna dag blev inte alls vad jag tänkt mig.... Tack alla som förgyller min vardag...

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards