Alla inlägg den 16 februari 2012

Av moom82 - 16 februari 2012 19:05

Julia myser med mitt hår... Det är ju såå underbart =)

Me like a lot !!!


Har inte gjort så mycket sen jag hämta barnen, gjort middag och myst i soffan... Är så trött, vill sova..

Håller på att somna när hon fixar med håret...


Imorn är det sista tidiga dagen, ska bli såå skönt att inte behöva gå upp kl:06 ledig dag... Har gjort det heela veckan =(


Nej nu ska jag fixa lite här, men ha en fortsatt trevlig kväll!...


Jo just det:


KOM IGEN GNAGET!!!!   

Av moom82 - 16 februari 2012 09:51

Tog en promenad efter lämning av barnen idag oxå... Heeelt underbart.. Solen kom fram och det var så skönt och härligt. Jag blir lugnare i själen känner jag... Behöver gå, kan man fundera, lyssna på musik eller bara gå...

Har gått på minst en timmes promenad varje dag nu den här veckan.... Mer kommer det bli... Ville gå en promenad som tar ca 4 tim med J men det blev aldrig av... Så jag tänkte göra det själv...


Lite bilder från imorse:

             


Det är ju såå vackert.. Med solen och snön.. Älskar det =)


Bra start på denna dag oxå, och bättre ska den bli...


Ha en underbar torsdag allihopa   

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards