Alla inlägg den 3 februari 2012

Av moom82 - 3 februari 2012 12:46

Det var vad läkaren sa till mig... Var där imorse och läkaren tittade på handen, klämde och kände... Fick åka och röntga den oxå men dem såg ingen fraktur.. Kan vara en fraktur som inte syntes på röntgen eller ett lagament som blivit skadat eller oxå en spricka... Så ordinationen är vila, vila, vila... Hur ska det gå till. Jag måste använda båda händerna!..


Hade visst besök här hemma medans jag var borta... Det var saker borta och det låg en lapp på golvet...

Kommer imorn och hämtar resten av mina saker // Janne


Trevlig att veta att det är någon som varit i lägenheten.. Har ingen aning om vad han gjort eller inte gjort.. Men när man har älskat någon i snart 3 år sedan så kan man inte visa respekt för den människan... Ellerhur Janne???

Av moom82 - 3 februari 2012 08:28

Imorse när jag lämnat Oliver i skolan så var jag på väg till tunnelbanan... När jag går nerför en liten backe så halkar jag, tar emot med vänsterhanden och ligger sedan på rygg... Fort som fan ställer jag mig upp, kollar runt och fortsätter gå som om inget hänt... Känner smärtan som till viss del avtagit nu... Fick ringa jobbet och säga att jag ej kommer idag då jag halkat... Så det vart en promenad hem, ringde vårdcentralen för en stund sedan... Dem ska ringa upp så jag kan få någon att titta på min lilla handled.. Som sagt smärtan har försvunnit en del men jag känner mig stel och det gör ont när jag använder handen!.. Som tur är så är det vänsterhanden... Annars hade jag varit helt hjälplös....


Så startade min fredag.. Hoppas ni hade en bättre start...

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards