Alla inlägg under juni 2012

Av moom82 - 3 juni 2012 12:34

Njuter av vädret just nu, har så mycket att göra här hemma... Hade det vart fint väder hade jag ju fått dåligt samvete av att vara hemma... Oliver är med Noel och Julia leker i deras rum medans jag skulle städa lite.... Men, har nu möblerat om i vardagsrummet... Hihi!... Skulle bara flytta på en blomma och det blev typ alla saker som bytte plats... Men fint blev det iallafall.. =)


Imorn ska trollungarna till sin pappa.. Som dem längtat =)


Ska till neurologen imorn, lite nervös faktiskt... Smärtan har varit så intensiv ett par dagar nu och fortfarande så hjälper inga smärtstillande =(

Vet inte riktigt vad dem ska göra för tester och undersökningar imorn, tänkte försöka ragga sällskap men alla jobbar ju =(

Blir säkert bra..


Nej ska fortsätta här, har ju tyvärr dragit ut alla kläder m.m i sovrummet... =(

Skulle ju bara städa... Hahaha


Ha en trevlig söndag, trots vädret =)

Kramkram

Av moom82 - 2 juni 2012 09:11

Idag är en jobbig dag med smärta i huvudet =(

Hoppas på att den ska försvinna eller minska iallafall, inget här hemma hjälper....


Igår lekte Oliver med Noel.. Dem var här, ute i parken och hemma hos Noel... Han åt middag hos dem oxå... Ringde hem honom halv 9....

Vi tittade lite på Robert Gustavsson och sen somnade vi gott... Var såå trött igår..


Idag är tanken att ta hand om klädberget och städa lite i mitt sovrum....

Barnens rum har jag gett upp... Spelar ingen roll hur mycket jag fixar och donar där inne, det blir kaos direkt ändå.... Bara att stänga dörren så jag slipper se det =)


Hoppas ni får en bra lördag, trots vädret..

Kramkram

Av moom82 - 1 juni 2012 16:02

Är så sjukt uttråkad just nu....

Sitter och glor på datorn, Oliver spelar och Julia gör frisyrer på mig....

Vill att något ska hända =) Men vad ska det va? För att jag ska bli nöjd.. Hmmm? Ingen aning...


Lite bilder:

Julia ville ta lite kort....

 

  Vi skulle se arga ut...

Här var det trötta vi skulle se ut, tycker jag ser mer drogad ut... Hahaha


  Pumba på akuten.... 

    Super trött Maria

  Min fina prinsessa

  Min fina prinskorv med sin kompis Filippa


Jahopp... Nu ska jag dricka lite te innan jag ska börja med maten...

Kramkram

Av moom82 - 1 juni 2012 13:57

Är hemma hos Pumba och myser...

Jenfi penfi bakar cupcakes till oss... *mumsmums*


La om Pumbas op-sår, det var roligt... Såg jätte fint ut =)

Nu är det tjejsnack och kaffe som gäller...


Ha en fortsatt trevlig fredag =)

Kramkram

Av moom82 - 1 juni 2012 10:12

Här är det krig mellan Oliver och Julia...

Herregud vilken syskonkärlek dem har mellan sig... =(

Det är verkligen på gott och ont.. Julia satte sig på Oliver och hade spikmattan vänd mot honom och han kontrar med att trycka den i ansiktet på henne.... Var i annat rum så det är vad dem säger har hänt bla...... Hörde bara ett gallskrik från Julia... Hmmm ja vad säger man...


Idag ska vi till Pumba och jag ska lägga om hennes op-sår =)

Det är ju alltid roligt med sår... Hihi

Sen blir det lunch där....

Raggis hämtar oss så vi slipper ta en promenix i det underbara vädret...


Ikväll blir det fredagsmys för mig och barnen... Dem önskade kycklingklubbor med klyftpotatis... Då är det bäst att morsan gör det =)


Ha en bra fredag allihopa =)

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards