Alla inlägg den 12 juni 2012

Av moom82 - 12 juni 2012 22:59

Faaan vad livet är sjukt ibland....

Finaste M har förlorat sin sambo i sjukdom för ett par dagar sedan....

Helt oväntat.. Vilken chock! Började med förkylning, slutade med hjärtstopp!!!!!

Är så ledsen för din skull och jag finns här om du vill prata....

Tänkte på dig när jag hörde denna ikväll.....

Av moom82 - 12 juni 2012 21:07

Julia somnade i soffan förrut innan middagen och då tittade jag och Oliver på youtube.... Vi skrattade såå mycket...

Av moom82 - 12 juni 2012 16:46

Äntligen är vi hemma efter en händelserik eftermiddag....


Dagis ringde vid lunch och sa att Julia slagit i munnen kraftigt och att hon slagit ut minst 1 tand... Blödde kraftigt =(

Bara att skynda till dagis och ringa tandläkaren.... Vi fick tid nästan direkt när vi kom dit....

Först gick det jätte bra... Tandläkaren fick titta, röntga och sa sen att han ville dra ut 2 tänder....

Hon fick salva, fortfarande lugnt.... MEN sen skulle han bedöva med sprutan..... Åh herregud vilken förändring på Julia.... Hon blev helt skogstokig och skrek att jag var världens dummaste, hon nöp och slog mig... Sparkade hej vilt.... Sen fick jag henne lugn och det gick bra med sprutan.... När det sen var dax för att dra ut tänderna blev hon sjövild... Hon slog och nöp mig... Nöp tandläkaren och börja slå honom.... Hahahaha herregud vilket kaos... Min lilla prinsessa, hon var sååå rädd för att det skulle göra ont.... När bedövningen började verka så pratade hon med mig och jag hörde inte ett ord vad hon sa.... Det lät så roligt....

Efter mycket om och men och mutning av glass och leksaksaffären så drogs dem ut och hon var helt som vanligt direkt efter.....

Fick bita i en kompress 30 minuter för att stoppa blödningen.... Nu leker hon för fullt med sina nya barbies.... Blir vab för mig ons-fre....


Nu ska jag börja med maten som idag består av kycklingsoppa och smörgås eftersom lillgrodan inte får äta vanlig mat....

Hoppas ni haft en bra dag...

Kramkram


Av moom82 - 12 juni 2012 12:45

Blev en kort dag.. På väg till dagis.. Julia har ramlat och skadat sig så pass att vi måste akut till tandläkaren.. :-(Min lilla prinsessa...

 
Av moom82 - 12 juni 2012 07:24

På väg till jobbet nu.. Lite sen men det var så skönt att sova så det blev att vi försov oss igen :-(Idag ska det bli en bättre dag :-)Kramkram

 

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards