Alla inlägg den 3 juni 2012

Av moom82 - 3 juni 2012 18:15

Äntligen skiner solen och man blir lite piggare...

Oliver har varit med Noel hela dagen och dem skulle till centrum med hans mamma...

Han fick med sig 100 kr för jag hade inget annat än kort.. Han skulle köpa fotbollskort för 16 kr och tänkte att han kunde köpa en glass eller nått..... Han kom hem för en stund sen och gav mig 20 kr tillbaka.... Där lärde jag mig en läxa ;) Haha..


Julia och jag har haft en riktig slappar dag... Ganska trist men behövligt....


Väntar på att maten ska bli klar... Ställde in i ugnen och gjorde annat, skulle kolla hur det såg ut och ser att jag inte satt på ugnen =(

Så nu dröjer det ett tag innan vi kan äta.....

Orka Mallorca....


Nu är det världskrig mellan trollen... Dem är på sitt rum och stängt dörren men jag hör min dotters underbara stämma då hon skriker på sin bror....


Kramkram

Av moom82 - 3 juni 2012 12:34

Njuter av vädret just nu, har så mycket att göra här hemma... Hade det vart fint väder hade jag ju fått dåligt samvete av att vara hemma... Oliver är med Noel och Julia leker i deras rum medans jag skulle städa lite.... Men, har nu möblerat om i vardagsrummet... Hihi!... Skulle bara flytta på en blomma och det blev typ alla saker som bytte plats... Men fint blev det iallafall.. =)


Imorn ska trollungarna till sin pappa.. Som dem längtat =)


Ska till neurologen imorn, lite nervös faktiskt... Smärtan har varit så intensiv ett par dagar nu och fortfarande så hjälper inga smärtstillande =(

Vet inte riktigt vad dem ska göra för tester och undersökningar imorn, tänkte försöka ragga sällskap men alla jobbar ju =(

Blir säkert bra..


Nej ska fortsätta här, har ju tyvärr dragit ut alla kläder m.m i sovrummet... =(

Skulle ju bara städa... Hahaha


Ha en trevlig söndag, trots vädret =)

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards