Alla inlägg den 11 juni 2012

Av moom82 - 11 juni 2012 20:01

Ogillar denna dag såååå mycket....

Börja med att jag försov mig så väckning av barn blev försenat... Men mina smågrisar var såå duktiga och allt gick smidigt till skola/dagis....

Var som någon slog en stekpanna i huvudet på mig när jag kom till jobbet.... Fick sån smärta i huvudet och mådde kraftigt illa.... Var bara att bita ihop och jobba på för det var mycket att göra..... Köpte lunch i restaurangen men fick bara i mig några tuggor för jag mådde så illa =(


Hämtade barnen och såg då att Olivers skor gått sönder så det vart en sväng till centrum.... På väg dit fick Julia något ryck och la sig på marken och vägrade att gå vidare, skrek att jag var världens dummaste mamma och flaxade med armarna.... Kom till affären tillslut och Oliver hittade skor som han gillade på 5 min, Julia skulle oxå ha skor och det var ett rent helvete innan hon oxå hittade.... Tack och lov kom Pumba så jag kunde ställa mig i kö för att betala medans huliganerna röjde runt....

Men självklart var det bara 1 tjej som jobbade så det tog år och dar kändes det som innan jag kom fram.....

Sen jagade vi runt efter grillad kyckling som gick åt helvete då det var slut i alla affärer.....

Kom hem vid kvart i 7.... Blev snabb middag, dusch och nu ligger trollungarna i sina sängar.....

Å jag sitter i soffan och är helt slut..... =(

 

Huvudet dunkar så jäkla mycket och jag tycker synd om mig själv....

Nej nu blir det soffmys i väntan på fotboll =)

Hoppas ni haft en underbar dag =)

Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards