Alla inlägg den 13 juni 2012

Av moom82 - 13 juni 2012 16:55

Nu är vi hemma igen... Smärtan har släppt lite så nu kan jag fortsätta fixa i köket =)


Var och klippte Oliver efter skolan och köpte byxor och tröja för imorn... Han kommer vara jätte fin =)

 


Ha en fortsatt trevlig onsdag..

Kramkram

Av moom82 - 13 juni 2012 14:27

Herregud, kom precis att det är exakt 1 månad tills jag blir 30 år... Hua, hahahaha

Fan va knasig man är men det är en stor grej för mig detta... Skulle ju vara gift vid detta laget... Nån som vill gifta sig inom 1 månad?, hahahha  


Jahopp idag har det inte vart många knop som gjorts här hemma.... Smärtan är olidlig, men fick iallafall bort disken och gjort lunch... Annars har vi haft soffläge, både jag och lillgrodan....


Snart ska vi hämta Olliboll och ta honom till frissan... Så man kanske ser hans ansikte efteråt.. Han har sån lång lugg nu att den täcker ögonen.... =(

Men snart så...


Ikväll finns väll inget planerat... Ska försöka hitta ork att gå igenom köksskåpen och lådorna... Finns så mycket onödigt i dessa skåp, eller ja i alla skåp i detta hem men köket får bli en början....


Hoppas ni har en fantastisk dag =)

Kramkram


PS!

Denna är bra =)

Av moom82 - 13 juni 2012 08:37

Jag och Julia är nu hemma efter att ha lämnat Olliboll i skolan...

Hon sitter och kollar på barbie, äter kräm med mjölk...

Lillgrodan, hon kämpar på...  


Smärtan i huvudet är på topp idag... Jippi... NOT 

Och jag som ska fixa och dona hemma idag... Nä bara att rycka upp sig och sätta på hög musik och bara köra på..... 


Imorn är det skolavslutning för min prinskorv... I eftermiddag ska vi till frissan för just nu ser han ut som en golvmopp i håret... Hihi

Sen ska vi kolla på vad han ska ha på sig...

Tänk att han börjar 2:an efter sommaren, men va stoooor han börjar bli... Vill inget annat än att stoppa tiden ett tag... Vill ha kvar dem i denna ålder...


Hoppas ni får en bra dag =)

Kramkram



Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards