Alla inlägg under juni 2012

Av moom82 - 22 juni 2012 06:31

På väg till jobbet nu, sov heeela kvällen igår efter en tung dag och smärta i huvudet.. Vill inte jobba men har tyvärr inget val där :-(Kramkram

 
Av moom82 - 21 juni 2012 18:11

Vila i frid du finaste... Smärtan är total och jag finner inga ord att beskriva hur saknad du är.. Nu får du äntligen slippa allt ont och träffa a

 
Av moom82 - 20 juni 2012 16:18

Jag och Julia kom hem precis efter att ha blåst bubblor, ätit glass och varit i parken en stund...

Väntar på att Martin ska hämta henne...

Sen ska jag bädda ner mig för smärtan är olidlig just nu... Har tagit smärtis men som vanligt så hjälper den inte =(

Är helt sänkt men måste ju fungera just nu för Julis skull... Men snart så..

Orkar inte med detta... Någon som vill ta över en stund?

Vill vara smärtfri, ha kraft och njuta av vädret... =(


Hoppas ni har en underbar dag iallafall =)

Kramkram

Av moom82 - 20 juni 2012 10:50

Igår var vi på avslutning på dagis... Känns jätte konstigt, som vi trivts där..

Vi åt lite och fikade.. Sen var det lekar där barnen skulle tävla mot oss föräldrar.... Övertalade Martin att hoppa säck mot Julia... Det ville jag icke göra... Hahaha, det var en syn det =)

Sen var alla med när det var en tävling som hette bolltunnel... Vi VANN!.. Na na nana na =)


Rosceremoni och utdelning av deras pärmar där allt är dokumenterat från första dag... Jätte roligt att kika i den...


Idag gick jag och Julia upp 10.. Så nu är det sen mysfrukost...

Vi kollade på matchen när vi kom hem och sen hade lillskrutt svårt att somna... Gör ju inget då vi är lediga idag...


Ikväll vet jag inte vad som händer... Promenad runt sjöarna ska det bli, tar det sen när Martin hämtat Julia....


Hoppas ni får en underbar dag =)

Kramkram

Av moom82 - 19 juni 2012 14:14

Lyssnade på min mp3- spelare och då spelades denna upp... Längesen jag lyssnade på den men jag gillar den  



Helt annan typ av låt...MEN..

Gillar den här låten i filmen mycket...

Av moom82 - 19 juni 2012 14:10

Igår fyllde Jessi år... Börjar komma upp i åren nu =)

Stort grattis och av facebook inläggen att döma så hade du en underbar dag förstår... Vilket du förtjänar att ha oxå   

GRATTIS!!!!

Av moom82 - 19 juni 2012 13:43

Jahopp, då var man röntgad.. Dem röntgade först för att få vanliga plåtar, sen satte dem en PVK och sprutade in kontrast och röntgade igen... Nu är det bara att vänta tills neurologen hör av sig....


Gjorde ugnsbakad lax, färsk potatis och sallad till lunch.... Så underbart gott =)

Räckte till 2 matlådor oxå.. Helt perfekt..


Ringde min underbara Ulrika och fick flexledigt imorn.. =)

Ville vara ledig då Jag, Martin och Julia ska på avslutning på dagis ikväll och pickniken börjar inte förrens vid 18 och allt slutar 20... Kände att det skulle bli så sent för lillskrutt alternativt att gått hem tidigare pga att vi skulle gått upp 05.15 imorn.... Men nu kan vi sova ut istället.....

Oliver vill vara hemma hos Martin med en av Martins sambos tjejer istället för party på dagis, kan förstå honom....


Fixat och donat i köket idag... Nu ska jag ge mig på övriga rum.... Har äntligen kraft i kroppen och då ska det banne mig bli fint =)


Hoppas ni har en bra dag i detta blås väder....

Kramkram

Av moom82 - 19 juni 2012 08:59

På väg till Vällingby där jag ska på röntgen.. Såå nervös, nu har tankar börjat snurra.. Tänk om dem ser något på plåtarna :-(Kramkram

 

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards