Alla inlägg under juni 2012

Av moom82 - 10 juni 2012 11:09

Nu har barnen kommit hem igen =)

Då blir det rutiner, ordning och reda.... Det gillas...


Haft en bra helg, trots vädret och smärtan i huvudet.... Innan den slog till ordentligt så var jag i Nacka forum, ville gå på New Yorker... Hittade 2 byxor och en klänning =) Och en väska Hihi


Promenerat väldigt mycket...


Ikväll blir det grillning med Pumba & CO.... Hade vart mys och ha någon att åka dit med förutom barnen men men.... Får mysa med alla barnen istället =) Funkar ju oxå....


Min lilla prinsessa fick sin pappa att gå med på att hon skulle ta hål i öronen....

   

Även fast jag sagt nej till henne....

Ville att hon skulle göra det när hon var äldre men nu är det gjort och ja, vad ska man säga..... Hon är super stolt och det är ju fint så det är bara att gilla läget antar jag... Hade ett snack med Martin om att nästa gång han ska göra något på våra barn så kan han ju höra med mig först.... Tycker inte att det ska vara så svårt......


Grattis förresten Martin till 40 år... Snart dax att byta ut bilen till en rollator   hahahahahahaha

Hoppas du blev ordentligt firad, det är du värd =)


Nej nu ska jag fortsätta med städning så vi kan bege oss mot Pumba.....

Ha en underbar söndag....

Kramkram

Av moom82 - 7 juni 2012 11:50

Idag får vi lunch av kliniken som består av smörgåstårta... *mumsmums*

Det har vart en bra dag på jobbet hittills, full fart... Bra tempo =)


Ska hjälpa en kollega efter jobbet och ev ta ett glas vin med en annan kollega... Kan ju vara trevligt =)


Nu väntar vi på matvagnen så det finns inte så mycket att göra... Blir så rastlös när man bara sitter...


Hoppas ni har en bra torsdag!..

Kramkram

Av moom82 - 6 juni 2012 16:51

Tycker att den här filmen är så bra... Hur många lingon finns det i världen =)

Och i den här scenen får jag alltid tårar...


Dem är sååå duktiga =)

Av moom82 - 6 juni 2012 16:48

Jahopp.. Då var man hemma nu då.. Vad ska man göra nu???

Hoppar över golfängarna, orkar inte... Men vill samtidigt vara ute då det är fint väder ute.... Vilket problem jag har... Kunde ju vart värre....


Oliver var här nyss och hämta cykeln och fotbollskorten... Min fina prinskorv... =)


Hoppas ni haft/har en underbar onsdag...

Kramkram

Av moom82 - 6 juni 2012 10:55

Var på slutsamtal med Martin igår på dagis... Var både roligt och ledsamt på samma gång då vi verkligen trivts på dagis och att det snart betyder att man har skolbarn bara.... Att dem blivit så stora våra barn.... Herregud!. Helt ofattbart....

Fick tårar i ögonen då Marianne, hennes fröken berättade hur Julia vuxit det senaste året.... Det har jag ju själv märkt men hur hon har vart på dagis..... Dem kommer sakna lillskrutt otroligt mycket.... Det kan jag tänka mig för hon är en sån underbar tjej min prinsessa =)


Raggis ringde mig igår på eftermiddagen och ville ha sällskap på akuten.... Hon hade cyklat omkull igår morse och slagit sig så illa att hon hade smärta i nacke, rygg och hela höger sida =(

Låg med nackkrage när jag kom.... 

Var så trött efter jobbet, vilket tyvärr syns på bilden hihi...  

Kom dit vid 16 och vi fick bege oss hem vid 22.... Så det blev en helkväll där igen.....

Men röntgen visade att det inte fanns någon fraktur och det var ju bra.... Så nu ska Raggis vila ordentligt......



Är på jobbet just nu, helt ok har det vart hittils......


Idag ska man ju fira Sverige.... Får se om jag pallrar mig till golfängarna sen....


Nej nu ska jag fortsätta här...

Ha en underbar nationaldag allihopa....

Kramkram

Av moom82 - 4 juni 2012 15:15

Jahopp då har man vart där då... Hon blev väldigt förvånad över att dem inte röntgat huvudet.... Men hon skrev nu en remiss... Gjorde massa tester och ska börja äta medicin varje dag i 2 dagar tills återbesöket... =(


När ska detta helvete ta slut??????


Inte mår man bättre då M är borta....

Tänker på dig.....

Av moom82 - 4 juni 2012 11:23

Fick precis veta att en underbar människa lämnat oss.... Tårarna rinner nerför kinderna och jag kan inte beskriva hur ont det gör i hjärtat....


Vila i frid nu M och nu får du träffa allihopa igen..  


Att livet kan vändas upp o ner helt plötsligt, det är så ofattbart!..




Av moom82 - 3 juni 2012 18:15

Äntligen skiner solen och man blir lite piggare...

Oliver har varit med Noel hela dagen och dem skulle till centrum med hans mamma...

Han fick med sig 100 kr för jag hade inget annat än kort.. Han skulle köpa fotbollskort för 16 kr och tänkte att han kunde köpa en glass eller nått..... Han kom hem för en stund sen och gav mig 20 kr tillbaka.... Där lärde jag mig en läxa ;) Haha..


Julia och jag har haft en riktig slappar dag... Ganska trist men behövligt....


Väntar på att maten ska bli klar... Ställde in i ugnen och gjorde annat, skulle kolla hur det såg ut och ser att jag inte satt på ugnen =(

Så nu dröjer det ett tag innan vi kan äta.....

Orka Mallorca....


Nu är det världskrig mellan trollen... Dem är på sitt rum och stängt dörren men jag hör min dotters underbara stämma då hon skriker på sin bror....


Kramkram

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards