Alla inlägg under juni 2012

Av moom82 - 17 juni 2012 22:16

Hade en sån rolig dag på jobbet i lördags... Tack så mycket mina underbara kolleger för att jag hade ont i magen när jag flexade ut efter allt skratt.... Ni är så jäkla grymma...


Vart såå trött idag, vart inte mycket sömn inatt... Vaknade av och till... Haft en helt ok dag på jobbet men hade en kille som går intro och då kan det vara lite extra tufft psykiskt....

Grymt impad påå honom... Han heter Leo är 21 och går läkarlinjen... Färdig med tredje terminen... Så sjukt duktigt kille... Har mycket empati och nyfikenhet.... Kommer bli en väldigt duktigt kirurg i framtiden... och som han sa idag: Har ju dem bästa handledarna =)

Hihi, såklart han har... Mig och Karine....


Drack kaffe och pratade strunt med min Raggis ikväll...

Var ett tag sen så vi hade en del att uppdatera... Alltid ett nöje min kära Raggis  

Fick med mig lite kläder oxå =) Alltid roligt med nytt =)

Kommer vara så snygg i sommar... Hihi...


Just nu är jag lite deppig... Men lycklig på samma gång...

Har en saknad i kroppen som jag inte kan göra något åt... Den kommer alltid finnas i kroppen och speciellt i hjärtat....

Samtidigt har jag sån lycka i hjärtat när jag tänker på alla underbara människor jag har i min närhet..... Är såå tacksam för att jag får vara en del i erat liv och att ni ger mig styrka när jag är svag 


Hoppas ni alla haft en bra helg.... Det har jag, trots att jag arbetat...


Pumba och Fredrik, vad skulle jag göra utan er??  Tack för hjälpen i helgen....


Kramkram




Av moom82 - 15 juni 2012 23:18

Vilket jävla skiiit!!! Får man roa sig med annat än fotboll nu då... Jag säger godnatt nu då klockan ringer 05 imorn :-(Kramkram på er...

 
Av moom82 - 15 juni 2012 16:09

Är i parken med barnen, Fredrik och Panda.. Skönt med lugn dag :-)

 
Av moom82 - 15 juni 2012 10:14

Tvätten är igång och barnen äter frukost framför barnis... Jag har druckit mitt morgonkaffe och smärtan är hanterbar... Dax att sätta igång och städa lite medans man har krafter...


Ikväll ska trollungarna vara hos sin moster då jag jobbar tidigt imorn.. Sen ska dem till sin pappa på kvällen!.


Skönt väder ute idag så jag måste skynda på lite så vi kan njuta i parken =)


Ha en underbar fredag allihopa...

Kramkram

Av moom82 - 14 juni 2012 21:32

Nu är 2 super trötta barn i säng efter en sjukt rolig kväll i parken =)

Vi var nere i parken vid plasken och barnen badade och jag låg på filten och läste en bok... 

Den heter "En av grabbarna"

Har inte hunnit så långt så jag kan inte säga så mycket om den förutom att den handlar om Firman boys..


Sen gick vi hem och lämnade badkläder och gick till Skytteholmsparken =)

Vi lekte kull, dem badade en stund... Sen åt vi middag på korv- ingvar och lekte lite mer i parken här i närheten.... Haft så roligt med barnen och träffade några kompisar som jag inte sett på länge....


Jag och Julia roade oss med att ta några kort:

     


Ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kramkram

Av moom82 - 14 juni 2012 14:24

Nu är vi hemma en snabbis för lunch och packning... Ska ner till plasken för barnen vill bada!..


Vi hade liten avslutning i klassrummet först, sen konsert i matsalen och sist lite fika på skolgården =)

Var en jätte fin avslutning =)

Lite bilder från våran dag:

                             


Hoppas ni har en lika bra dag som oss....

Kramkram

Av moom82 - 13 juni 2012 16:55

Nu är vi hemma igen... Smärtan har släppt lite så nu kan jag fortsätta fixa i köket =)


Var och klippte Oliver efter skolan och köpte byxor och tröja för imorn... Han kommer vara jätte fin =)

 


Ha en fortsatt trevlig onsdag..

Kramkram

Av moom82 - 13 juni 2012 14:27

Herregud, kom precis att det är exakt 1 månad tills jag blir 30 år... Hua, hahahaha

Fan va knasig man är men det är en stor grej för mig detta... Skulle ju vara gift vid detta laget... Nån som vill gifta sig inom 1 månad?, hahahha  


Jahopp idag har det inte vart många knop som gjorts här hemma.... Smärtan är olidlig, men fick iallafall bort disken och gjort lunch... Annars har vi haft soffläge, både jag och lillgrodan....


Snart ska vi hämta Olliboll och ta honom till frissan... Så man kanske ser hans ansikte efteråt.. Han har sån lång lugg nu att den täcker ögonen.... =(

Men snart så...


Ikväll finns väll inget planerat... Ska försöka hitta ork att gå igenom köksskåpen och lådorna... Finns så mycket onödigt i dessa skåp, eller ja i alla skåp i detta hem men köket får bli en början....


Hoppas ni har en fantastisk dag =)

Kramkram


PS!

Denna är bra =)

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards