Alla inlägg under maj 2011

Av moom82 - 6 maj 2011 15:14

Jag saknar dig Ferdinand... Hoppas att du snart kommer hem min kärlek.. Det är inte roligt när du inte är hemma.. Kom hem snart.. Älskar dig    

Av moom82 - 6 maj 2011 13:30

Såg avsnittet av "Det blir bättre" på 3:an. Som handlade om Magdalena Graaf och hennes sons flykt från misshandel. Det var väldigt bra och intressant program och man förstår vilken stark kvinna hon är. Har läst hennes bok " Det ska bli ett sant nöje att döda dig" och den var oxå väldigt bra.. Man kan inte förstå hur kvinnor har det i sånna förhållanden eller äktenskap.. Nu fick jag en inblick i hur det kan vara genom hennes berättelse.. Och alla dem som brutit sig från det destuktiva liv ska ha en eloge, ser upp till deras mod, kraft. Helt otroligt.. Har ni inte sett programmet eller läst boken så rekommenderar jag verkligen det...


http://www.tv3play.se/play/244595/?autostart=true


Skriver mer sen..

  

Av moom82 - 6 maj 2011 11:42

Hej!!..


Idag är ingen bra dag.. Har haft migrän sen igår.. Just nu kan jag sitta upp, men det dunkar som f*n..


Det har inte hänt så mycket sen förra gången jag skrev..

Jag har tränat lite med hjälp av min kärlek.. Hur han nu orkar hjälpa mig med det..

Idag händer inte så mycket.. Pumba kommer över och ska hjälpa mig med att skaffa e-legitimation.. Hoppas migränen försvinner så jag kan gå ut en stund..


Ha en bra dag..

  

Av moom82 - 1 maj 2011 21:51

Igår var vi och tittade på brasan.. Vi hade det jätte mysigt men det var svinkallt.. Oliver fick en stjärna målad över ögat och Julia fick en fjäril i ansiktet!.. Dem blev jätte fina.. Bilder kommer sen.. Vi drack varm choklad, super mysigt..


Idag var vi på kalas hos syrran.. hennes sambos son Emil fyller år.. Alltid kul att träffa dem.. sen åt vi middag hemma med dem.. Gjorde föygande jakob, hoppas det var uppskattat.. Julia och Amanda badade..


Nu mys i soffan innan det är dax att sussa.. Imorn blir det tidigt och sen ska trollen till sin pappa.. Och imorn börjar träning.. Ska faktiskt bli roligt men säkert jobbigt.. Bara att bita ihop då.. Måste börja göra något.. Magen ska bort...


Ha det gott..

  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards