Alla inlägg den 27 maj 2011

Av moom82 - 27 maj 2011 19:27

Det var städning idag oxå... Nu är det rent och luktar rent..        

Så nu kan jag lata mig hela kvällen..

Vi var till parken 5 min för det började spöregna nästan direkt.. Barnen tyckte visserligen att det var roligt. Men jag måste erkänna att det inte var så kul att sitta på bänken och titta på dem  ....


Ikväll åt vi kycklingfilé med kokt potatis och min gräddsås.. Såå gott, mumsmums...


Snart blir det film och mys i soffan  .. Lite gott ska vi ha till oxå att tugga på...


Fick svar från Janne tidigare idag   .. Det var skönt att höra att hans röst. Nu är det lugnare i kroppen på ett sätt. Nu kommer han vara hos sin mamma i Norrköping och sen nästa vecka kommer han sova på jobbet... Och så ska vi gå till familjeterapeuten så får vi se hur det går...

Får man som man vill så kommer det göra att vi får en bättre kommunikation och kan leva tillsammans... Lite nervös, hoppas det går bra....


Nej nu ska jag återgå till mina underbara men sååå busiga barn...

     

Ha en trevlig kväll..

  

Av moom82 - 27 maj 2011 09:29

Vilket tråkigt väder att vakna till... Visserligen kan man vara hemma utan att få dåligt samvete för att det är fint väder... Kan ligga i soffan och mysa istället.. Kanske inte är så tråkigt ändå..


Vaknade med en sån konstig känsla i magen, har en klump i magen känns det som...

Orkar inte detta mer, vill inte längre... Vill bara må bra igen, ska försöka skaka av mig det negativa!.. Lättare sagt än gjort, ELLER?? Man kanske bara gör det svårare än vad det kan vara... Nej gott folk, vad ska man göra?? Någon med förslag? Mottages gärna....


Ha en bra dag..

  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards