Alla inlägg den 28 maj 2011

Av moom82 - 28 maj 2011 20:25

Herregud vad mätta vi är  ...

Blev fiskpinnar och potatis till middag.. Har gjort äppelpaj med vaniljsås till efterrätt men det är bara ungarna som orkar äta... Kanske kan ta en bit senare  ?..

Har fortfarande besök, alltid kul.. Vi har haft en heldag tillsammans.. Jätte mysigt!...

Snart ska dem dock hem och då blir det dax för alla kvällsbestyr....


Längtar efter Janne... Skulle inte ha något emot att träffa honom  .. Känns som i början när vi träffades.. När han bodde i Norrköping och vi träffades när han var ledig.. tors-sön..


Jaja, nu är det som det är.. Och jag får krama nallen ikväll igen....


Huvudvärken har iallafall släppt tack o lov...


Imorn blir det kalas hos syrran.. Pontus fyller år...


Ha en fortsatt trevlig kväll..

  

Av moom82 - 28 maj 2011 16:25

Idag är det en lugn dag...

Vi gick upp vid 09.00 och myste lite i soffan, sen blev det en sen frukost.. Innan lunch kom Pumba, Amanda, Pontus och Emil hit  ....

        Pontus har tittat på 2 barbiefilmer redan och ska se en tredje senare.. Nu är det Pumbas tur att titta på "The love guru" som hon längtat efter att se.. precis som jag trodde så sitter och hon skrattar hela tiden.... Vi var i parken en stund oxå.. Det var skönt en stund men sen blev det såå kallt. Har jätte ont i huvudet   , längtar tills det börjar regna för det känns som det ligger i luften.. Då kanske huvudvärken släpper...


Saknar min Janne väldigt mycket just nu  .. Känns så konstigt att han inte är här.. Jag hoppas, hoppas jätte mycket att familjeterapin gör så att det blir bättre mellan oss.. Jobbigt att inte ha träffat honom på snart en vecka och inte ha pratat med honom heller förutom 2 korta samtal på mobilen.... Önskar att jag kunde få vara i hans famn och mysa  ... Är så ensamt utan honom...


Älskar dig..  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards