Alla inlägg den 24 maj 2011

Av moom82 - 24 maj 2011 20:56

Ska försöka lägga mig nu, så det blir en ny dag fort igen... Med nya tag och nya tankar..

Det var svårare att vara positiv och stark på kvällen känner jag....

Ha det bra..

  



Av moom82 - 24 maj 2011 20:19

Hela dagen har jag sysselsatt mig med träning, städning och sökt jobb.. To.m shoppat lite för att ha något annat i tankarna än dig... Men det är svårt ska du veta.. För jag älskar dig sååå mycket.. Och det gör ont att du inte är här och att försöka intala mig att du inte kommer hem igen... Tårarna rinner ner för kinderna nu när jag sitter och skriver detta..... Tanken att inte få höra din röst, få va i din famn.. Bara få vara din är otroligt jobbig och det skär i hjärtat när jag tänker på det.... På varför det är som det är.. Trodde att något annat skulle kunna få isär oss.. Inte något så "enkelt" som kommunikation till varandra... Är så ledsen för att jag inte lyssnat på dig och att det orsakat detta.... Det gör för ont att skriva mer just nu... Vill bara försvinna för en stund... Älskar dig

Av moom82 - 24 maj 2011 18:38

 Oliver kollar på bompa i sovrummet, Julia tittar på lilla sjöjungfrun 2 och jag är helt själv..


Vet inte vad jag ska göra.. Är väldigt rastlös....

Svårt när man haft en person i sitt liv och helt plötsligt så är den människan borta...

Vill ringa, messa... Vill höra din röst , att allt blir ok... Men det verkar inte bli så.. Får bita ihop och se glad ut...Tänk att allt kan kännas helt underbart och på en sekund så rasar det samman.. Ofattbart, kan inte förstå..

Jag och min sambo verkar inte vara det längre... Måste skriva av mig känner jag och då måste jag ju skriva vad det handlar om...

Vi skulle försöka att gå till en familjeterapeut, för att lära oss att lyssna på varandra, bli bättre på kommunikation mellan oss..... Men ord från min mun förstörde allt....

Älskar dig väldigt mycket

  Janne  


Det regnade som sjutton nyss här och sen tittade solen fram med 2 st regnbågar  ... Har hört någonstans att man kan önska något när man ser en regnbåge.... Får hålla fingrar och tår att min önskan går i uppfyllelse.... Berättar jag här så blir det otur...

Men nu är det som det är och verkar inte bli någon ändring när det gäller oss, så nu får vi blicka framåt... Jag och barnen!....

Gör ont att tänka och att skriva så vi höres en annan dag!...

  

Av moom82 - 24 maj 2011 17:39

Nu är det dax att göra middag.. Hamburgare står på menyn.. Mumsmums :-) Shoppade lite idag.. Nya underkläder och solpuder bla.. Så man kan känna sig lite fin... Ha en trevlig kväll...

 
Av moom82 - 24 maj 2011 11:52

Jaha gott folk.. Fortfarande finns mörka moln över en...

Men idag är en ny dag och då är det dax att försöka på nytt...


Idag har jag pratat med en av mina käraste vänner och fick många goda råd!... Och hjälp att se saker omkring mig med nya perspektiv... Och samtidigt lite positiv energi, så nu jäklar blir det ändring på tankarna i huvudet...


Går inte att göra saker ogjort så är det ju.. Och jag måste fortsätta framåt oavsett om det är vad jag vill eller inte.... Har en del att göra så det är bäst att sätta igång...


Har kollat jobb och hittade ett par stycken som jag ska söka...


Tränade mage/rygg idag.. Såå jäkla skööönt... Nu blir det städning och lunch...

Sen handla hem lite och fylla på förråden här hemma... Innan det är dax att hämta mina underbara barn...


Ha en fortsatt bra dag..

  

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards