Alla inlägg den 12 maj 2011

Av moom82 - 12 maj 2011 20:48

Snart är det helg och det är underbart.. Har varit en tuff vecka för barnen med tidiga mornar.. Men snart har vi sovmorgon !...


Har ingen aning om vad vi ska hitta på.. Hoppas på att vi kan åka och storhandla.. Nu är det väldigt tomt i förråden.. Så det blir säkert handling..


Oliver ville ha picknic, så det hoppas jag vi kan göra. Tror det skulle bli ca 9 grader på lördag .. Håller tummarna för varmare väder...


Idag lyckades jag äntligen fixa E-legitimation så nu kan jag fixa min deklaration i tid.. Fan va det kan vara krångligt med det... Men nu är det snart klart med hjälp av min kära syster ..


Barnen var såå trötta vid middagen ikväll.. Dem skrattade hur mycket som helst.. Kunde inte sluta.. Det smittade av sig på mig oxå !.. 


Ska försöka lägga mig snart, vi har lagt oss alldeles försent på kvällarna jag och gubben.. Så nu behöver man ta igen lite sömn..


Hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll...

Godnatt  













Av moom82 - 12 maj 2011 07:07

Nu är barnen lämnade.. Bara att ta sig till jobbet!. Skolan stänger tidigt idag så det blir en kort dag.. Skönt.. Hoppas vädret håller i sig.. Så man kan vara i parken och mysa.. Hoppas ni får en bra dag!.

 

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards