Alla inlägg den 15 maj 2011

Av moom82 - 15 maj 2011 17:44

Igår hade vi riktig mys kväll...

Taco till middag  och sen myste vi alla tillsammans i soffan med godis och läsk framför eurovision finalen !!! Vi hade gjort iordning ett litet block där vi satte betyg.. Jättekul att höra vad barnen tyckte... Julia tyckte att nästan alla låtar var bra och Oliver tyckte att nästan alla var dåliga.... Själv så tyckte jag ett fåtal var bra.. Men att vårt bidrag gjorde dem bra.. Är inte så förtjust i Eric Saade men han gjorde ett bra framträdande!.. Nöjd över våran placering... Bra Eric... Julia är total såld på honom... Båda barnen rocka loss helt och hållet när han sjöng igår.. Jätte kul att se...


Idag har vi varit på lekland hela familjen och min systerdotter Jenfa följde med ... det är ju sååå himla roligt att leka med dem men oxå sitta och titta på... vilket träningspass det var att leka kul med barnen!.. Phu, då har man tränat kondition idag iallafall... Efter ca 2 timmar var vi tvungna att fika... Det var så varmt och en paus behövdes.. Sen var det full fart igen... Tror vi var där i ca 4 timmar...

Det leklandet vi var på idag ligger i Veddesta... Annars brukar vi åka till busfabriken i Norrköping och samtidigt träffa svärmor !!.. Där är det jätte roligt för barnen och så himla stooort... Jag och Janne har skitkul där oxå... man blir som barn på nytt...


Nu är barnen i badet och middagen håller på att göras... Sen blir det lite mys innan läggdags då det är skola och dagis imorn.. Själv är jag ledig mån-tis och har tänkt att göra en stoor städning.. Behövs damma, torka golv och dammsugas här hemma... Och såklart min favoritsyssla, vika kläder ... Tycket det är så jäkla tråkigt.. Kan göra vadsomhelst för att slippa det....


Jo just det, blir att deklarera ikväll oxå.. Den ska vara inne imorn senast.. Tack och lov att man har systrar som kan hjälpa en förvirrad själ med det!..    TACK   


Nej ha en fortsatt trevlig kväll...

Kramkram 

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards