Alla inlägg under maj 2011

Av moom82 - 24 maj 2011 18:38

 Oliver kollar på bompa i sovrummet, Julia tittar på lilla sjöjungfrun 2 och jag är helt själv..


Vet inte vad jag ska göra.. Är väldigt rastlös....

Svårt när man haft en person i sitt liv och helt plötsligt så är den människan borta...

Vill ringa, messa... Vill höra din röst , att allt blir ok... Men det verkar inte bli så.. Får bita ihop och se glad ut...Tänk att allt kan kännas helt underbart och på en sekund så rasar det samman.. Ofattbart, kan inte förstå..

Jag och min sambo verkar inte vara det längre... Måste skriva av mig känner jag och då måste jag ju skriva vad det handlar om...

Vi skulle försöka att gå till en familjeterapeut, för att lära oss att lyssna på varandra, bli bättre på kommunikation mellan oss..... Men ord från min mun förstörde allt....

Älskar dig väldigt mycket

  Janne  


Det regnade som sjutton nyss här och sen tittade solen fram med 2 st regnbågar  ... Har hört någonstans att man kan önska något när man ser en regnbåge.... Får hålla fingrar och tår att min önskan går i uppfyllelse.... Berättar jag här så blir det otur...

Men nu är det som det är och verkar inte bli någon ändring när det gäller oss, så nu får vi blicka framåt... Jag och barnen!....

Gör ont att tänka och att skriva så vi höres en annan dag!...

  

Av moom82 - 24 maj 2011 17:39

Nu är det dax att göra middag.. Hamburgare står på menyn.. Mumsmums :-) Shoppade lite idag.. Nya underkläder och solpuder bla.. Så man kan känna sig lite fin... Ha en trevlig kväll...

 
Av moom82 - 24 maj 2011 11:52

Jaha gott folk.. Fortfarande finns mörka moln över en...

Men idag är en ny dag och då är det dax att försöka på nytt...


Idag har jag pratat med en av mina käraste vänner och fick många goda råd!... Och hjälp att se saker omkring mig med nya perspektiv... Och samtidigt lite positiv energi, så nu jäklar blir det ändring på tankarna i huvudet...


Går inte att göra saker ogjort så är det ju.. Och jag måste fortsätta framåt oavsett om det är vad jag vill eller inte.... Har en del att göra så det är bäst att sätta igång...


Har kollat jobb och hittade ett par stycken som jag ska söka...


Tränade mage/rygg idag.. Såå jäkla skööönt... Nu blir det städning och lunch...

Sen handla hem lite och fylla på förråden här hemma... Innan det är dax att hämta mina underbara barn...


Ha en fortsatt bra dag..

  

Av moom82 - 23 maj 2011 23:41

Jag ORKAR inte längre... Ger upp nu.. Att livet fan inte kan vara enkelt.. Funderar seriöst på att sy igen munnen på mig eller något... Så det blir svårt att få ut ord!... Blir ju bara fel ändå!... Tack så jäkla mycket för att man blir lämnad i sticket!... Du vet vem du är och jag hoppas du är nöjd nu!.... Behövde bara få ur mig detta.. Nästa gång är det bara positivt!....

Hoppas alla haft en bättre kväll än jag!!!!!!

  

Av moom82 - 23 maj 2011 15:19

Nu funkar våran dator sådär igen.. Måste ju ha en dator, om inte annat för att betala räkningarna.. Så irriterande! Nu är jag på väg till skolan och dagis för att hämta trollen.. Ha det gott :-)

 
Av moom82 - 22 maj 2011 16:09

I fredags var jag och min kärlek på 80-tals party med hans jobb.. På Mûnchen bryggeriet  .. Det var jätte roligt...

   

Det var svårt att hitta kläder men vi lyckades bra ändå...

Maten var super god.. Snittar med tunt skivad oxfilé med kpris på kavringbröd, hasselbackspotatis, marinerad kycklingfilé m.m


   

     

Visst är fin min gubbe 


Igår (Lördag) så grillade vi med min syster, hennes sambo och deras söta panda !..

förrutom att det blåste kallt så var det jätte mysigt..


Idag sov vi länge och städade en del... Så nu har vi inget på schemat.. Kanske ta det lugnt?? Har ingen ro i kroppen vill göra något hela tiden!....

Hoppas ni haft en bra helg oxå

   

Av moom82 - 18 maj 2011 17:49

Vilken j*vla dag jag haft.. Önskar inget mer än att den tar slut... Hoppas att morgondagen blir bättre... En sak som jag sett fram emot så lääänge kommer inte bli av pga att jag inte kan vara tyst!... Måste alltid säga saker, oftast idiotiska har jag kommit underfund med....


Hoppas ni haft en bättre dag....

  

Av moom82 - 18 maj 2011 06:36

Ångrar mig väldigt mycket att jag bytte med en kollega just nu.. Skulle ha jobbat kväll idag men hon ville byta så jag är på väg till jobbet nu.. Är så trött.. Men det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut!. Skönt sen när man får gå hem tidigt.. Igår var jag hos min kära Helge.. Tittade på tapeter som hon funderade på att använda i sin nya lägenhet.. Ha en bra dag!!

 

Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards