Alla inlägg under april 2012

Av moom82 - 1 april 2012 11:47

Jaha, då vart man ensam hemma då... Barnen har gått ut i parken med kompisar så nu vet jag inte vad jag ska göra... Blir väll att fortsätta städa.... Men va stooora dem är nu.. Första gången dem är ute själva när de är hos mig.. Hos deras pappa så går dem ut själva men det är väll jag som är överbeskyddande kanske.. Men nu är det steget taget och det kommer ju bara bli mer o mer.. Måste nog köpa en mobil till dem så att dem kan ringa och jag kan få tag på dem.. =)


Ha en fortsatt trevlig söndag..

Kramkram

Av moom82 - 1 april 2012 09:29

Goood morgon på er!.

Å vilket härligt väder att vakna till, hoppas det håller i sig..


Idag ska jag pyssla lite hemma och sen ska vi på match... Barnen har tjata om det några dagar nu och idag är dem sååå glada =)

Ska bli jätte roligt att gå på fotbollspremiären, speciellt när det är den sista på Råsunda...

Det kommer bli en mycket bra dag känner jag..


Och vi ska träffa finaste Helge idag oxå.. Det var ett tag sen så det ska bli jätte roligt..


Nej dax för morgonkaffe och cigg och sen sätta igång..


Kramkram


Presentation

Antal besök =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästboken.. =)

Bloggar jag följer =)

Tips på sidor

Fråga mig

6 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards